Δεν κατανοώ γιατί άνοιξε συζήτηση για το πού εντάσσεται η ειδικότητα "Τεχνικός Η/Υ". Ο απόφοιτος τομέα Πληροφορικής μπορεί να βλέπει τη μηχανή ως μαύρο κουτί;
Σαφώς και απαιτούνται πλήρεις τεχνικές γνώσεις που άλλωστε συχνά είναι προαπαιτούμενες σε ορισμένες μορφές προγραμματισμού. Αλλά και κατά την υποστήριξη των εφαρμογών, το 50% των προς επίλυση προβλημάτων αφορούν hardware. Software και hardware είναι αλληλένδετες συνιστώσες ενός υπολογ. συστήματος. Επιβάλλεται ο απόφοιτος Πληροφορικής να έχει πλήρη εικόνα και εμπειρία και για τα δυο, και μόνο αυτός μπορεί να σταθεί στην αγορά εργασίας ως Τεχνικός Η/Υ.
Το επιχείρημα οτι ο Τομέας Πληροφορικής έχει θεωρητικό χαρακτήρα δε συνάδει με τη φυσιογνωμία του ΕΠΑΛ. Απλά είναι αυτό που ανέκαθεν επικαλούνται οι ηλεκτρονικοί για να προσελκύσουν τους μαθητές που προτιμούσαν Πληροφορική.
Αντίθετα, καλώς διαχωρίστηκε το αντικείμενο των Δικτύων και αντιστοιχεί πλέον στον τομέα Ηλεκτρονικής-Ηλεκτρολογίας.
Δεν κατανοώ γιατί άνοιξε συζήτηση για το πού εντάσσεται η ειδικότητα "Τεχνικός Η/Υ". Ο απόφοιτος τομέα Πληροφορικής μπορεί να βλέπει τη μηχανή ως μαύρο κουτί; Σαφώς και απαιτούνται πλήρεις τεχνικές γνώσεις που άλλωστε συχνά είναι προαπαιτούμενες σε ορισμένες μορφές προγραμματισμού. Αλλά και κατά την υποστήριξη των εφαρμογών, το 50% των προς επίλυση προβλημάτων αφορούν hardware. Software και hardware είναι αλληλένδετες συνιστώσες ενός υπολογ. συστήματος. Επιβάλλεται ο απόφοιτος Πληροφορικής να έχει πλήρη εικόνα και εμπειρία και για τα δυο, και μόνο αυτός μπορεί να σταθεί στην αγορά εργασίας ως Τεχνικός Η/Υ. Το επιχείρημα οτι ο Τομέας Πληροφορικής έχει θεωρητικό χαρακτήρα δε συνάδει με τη φυσιογνωμία του ΕΠΑΛ. Απλά είναι αυτό που ανέκαθεν επικαλούνται οι ηλεκτρονικοί για να προσελκύσουν τους μαθητές που προτιμούσαν Πληροφορική. Αντίθετα, καλώς διαχωρίστηκε το αντικείμενο των Δικτύων και αντιστοιχεί πλέον στον τομέα Ηλεκτρονικής-Ηλεκτρολογίας.