Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Νίκος | 27 Νοεμβρίου 2009, 20:54
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΚΑ ΥΠΟΥΡΓΕ, ΒΑΡΕΘΗΚΑΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΜΙΛΑΝΕ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ. ΝΑ ΜΑΣ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΑΣΕΠ. ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΣΕΠ, ΑΥΤΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΟΘΕΥΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΕΣ, ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ, ΤΡΙΤΕΚΝΟΥΣ, ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ, ΕΙΔΙΚΑ ΠΟΣΟΣΤΑ, ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΑΡΚΟΥΝ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΘΕΣΤΩΣ. ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΟΛΕΥΤΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΕΝΑ "ΚΟΝΕ". ΕΝΑΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΒΑΛΕΙ ΜΕ ΜΕΣΟ ΣΤΗ ΣΙΒΙΤΑΝΙΔΕΙΟ ΝΑ ΜΑΖΕΥΕΙ ΜΟΡΙΑ, ΕΝΑΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ Η' ΕΝΑΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΩΡΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΕΝΑΝ ΚΟΛΛΗΤΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ "ΓΡΑΨΕΙ" ΕΠΙΛΕΟΝ ΩΡΕΣ ΣΕ ΓΙΟΡΤΕΣ ΑΡΓΙΕΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΖΕΥΕΙ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΙ ΕΝΑΝ ΠΛΟΥΣΙΟ ΜΠΑΜΠΑ ΝΑ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ. ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ, ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΛΑ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ, ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ. ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΚΥΡΙΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ STAGES, ΚΑΤΑΡΓΗΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΣΩ ΩΡΟΜΙΣΘΙΑΣ Η' ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. ΤΟ ΒΛΕΠΕΤΕ ΔΙΚΑΙΟ, ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΜΕΣΟ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΟΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΡΙΧΝΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟΥ ΣΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ, ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΟΥΣΙΟ ΜΠΑΜΠΑ, ΝΑ ΜΕΝΕΙ ΕΚΤΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΕΚΤΟΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ? ΜΗΝ ΣΥΓΚΙΝΕΙΣΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΚΛΑΨΟΥΡΙΣΜΑΤΑ ΟΣΩΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΝΑ ΒΟΛΕΥΤΟΥΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΚΤΟΣ ΑΣΕΠ, ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΩΡΟΜΙΣΘΙΑΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΒΡΗΚΑΝ ΤΟ ΜΕΣΟΝ Ή ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ. ΜΗΝ ΑΚΟΥΤΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ, ΑΥΤΟΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΣΥΝΤΕΧΝΙΑΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ, ΜΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕ ΤΙΣ ΑΤΕΛΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΥΔΟΛΩΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ. ΜΗΝ ΑΚΟΥΤΕ ΤΟΥΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥΣ, ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΙ ΑΝ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΠΟΥ ΠΝΙΓΕΙ ΤΑ ΑΕΙ (ΟΠΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ "ΚΟΝΕ" ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΕΥΚΟΛΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ Η' ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΑΦΟΥ Η "ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ" ΟΡΓΙΑΖΕΙ -ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΤΗΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΕΛΩΝ ΔΕΠ ΣΤΑ ΑΕΙ... ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ!). Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΑΣΕΠ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΑΣΕΠ! ΜΕ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΗ ΜΟΝΟΝ ΤΩΝ ΠΤΥΧΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ. ΜΗΝ ΑΥΞΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗς ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΥΨΗΛΗ! ΑΝ ΚΑΝΕΤΕ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ, ΘΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΕΤΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΕΚΤΕΣ ΜΟΡΙΩΝ, ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΒΑΛΑΝ ΜΕΣΟΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΛΗΦΘΗΚΑΝ ΣΤΗ ΣΙΒΙΤΑΝΙΔΕΙΟ, ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΓΛΕΙΦΟΥΝ ΚΑΤΟΥΡΗΜΕΝΕΣ ΠΟΔΙΕΣ ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ! ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ ΠΟΛΥ, ΕΙΝΑΙ ΕΞΟΡΓΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΓΙΟ ΡΟΥΣΦΕΤΙΟΥ ΣΤΙΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΟΡΙΣΤΙΚΟ ΤΕΛΟΣ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗ ΣΗΨΗ! ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ Η' ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΕΚΤΕΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ ΝΑ ΒΟΛΕΥΤΟΥΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ, ΜΕΣΩ 10ΕΤΟΥΣ ΩΡΟΜΙΣΘΙΑΣ-ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗΣ. ΟΜΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΒΟΛΕΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΤΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ, ΑΛΛΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΚΑΘΑΡΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΟΠΟΙΟΣ ΑΞΙΖΕΙ ΑΣ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΚΑΘΑΡΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΣΕΠ! ΘΑ ΤΟΛΜΗΣΕΤΕ ΚΑ ΥΠΟΥΡΓΕ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΚΑΘΑΡΗ ΛΥΣΗ, ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΣΕΠ? Η' ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΝΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΝΟΜΟ ΜΕ 100 ΠΑΡΑΘΥΡΑΚΙΑ, ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΤΟΣ? Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΡΗΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΜΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΕΞΕΙ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΛΕΥΤΟΥΝ ΟΣΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ! ΤΟΛΜΗΣΤΕ ΚΥΡΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕ!