Είμαι μαθηματικός, εργάζομαι σε σχολείο και θα ήθελα με τη σειρά μου να τονίσω τα εξής:
Η κατάργηση της ΑΕΠΠ και της Επιστήμης των Υπολογιστών από το Λύκειο:
1) απαξιώνει το μάθημα,
2) το ταυτίζει με την απλή χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή,
3) κατακερματίζει τη γνώση των Θετικών Επιστημών και ιδιαίτερα των Μαθηματικών,
4) στερεί τη δυνατότητα από τους μαθητές να αναπτύξουν αλγοριθμική σκέψη,
5) στέλνει μαθητές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ΜΕ ΕΝΑ ΧΑΣΜΑ ΓΝΩΣΕΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΘΕΙ ΠΟΤΕ!!!
Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να καταθέσω την προσωπική μου εμπειρία. Στο 1ο έτος του Μαθηματικού Ιωαννίνων, το 1996, ο καθηγητής που δίδασκε C++ ΔΕΝ μας έβαλε ΠΟΤΕ σε εργαστήριο αφού μας εξήγησε ότι δεν είναι δυνατόν να μάθουμε C++ χωρίς να έχουμε διδαχθεί ποτέ πριν προγραμματισμό. Όλοι, τότε, με τη συγκατάθεση του καθηγητή, περνάγαμε το μάθημα απομνημονεύοντας, χωρίς να καταλαβαίνουμε, έτοιμα προγράμματα χωρίς βέβαια ποτέ να τα τρέξουμε σε υπολογιστή.
Είναι επομένως προφανές ότι Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΕΠΠ ΑΠΟ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΓΥΡΝΑΕΙ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ.
Τέλος,
6)η κατάργηση της Επιστήμης των Υπολογιστών από το Λύκειο δυσχεραίνει έως καταστρέφει τους εκπαιδευτικούς με μεράκι που με πολύ κόπο και προσωπικό χρόνο προσπαθούν να αναδείξουν την ομορφιά, τη χρησιμότητα του γνωστικού τους αντικειμένου χρησιμοποιώντας τις Νέες Τεχνολογίες. Καταργεί επίσης την εκπόνηση σπουδαίων διαθεματικών εργασιών.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΣΤΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΑΕΠΠ ΩΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ.
Είμαι μαθηματικός, εργάζομαι σε σχολείο και θα ήθελα με τη σειρά μου να τονίσω τα εξής: Η κατάργηση της ΑΕΠΠ και της Επιστήμης των Υπολογιστών από το Λύκειο: 1) απαξιώνει το μάθημα, 2) το ταυτίζει με την απλή χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή, 3) κατακερματίζει τη γνώση των Θετικών Επιστημών και ιδιαίτερα των Μαθηματικών, 4) στερεί τη δυνατότητα από τους μαθητές να αναπτύξουν αλγοριθμική σκέψη, 5) στέλνει μαθητές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ΜΕ ΕΝΑ ΧΑΣΜΑ ΓΝΩΣΕΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΘΕΙ ΠΟΤΕ!!! Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να καταθέσω την προσωπική μου εμπειρία. Στο 1ο έτος του Μαθηματικού Ιωαννίνων, το 1996, ο καθηγητής που δίδασκε C++ ΔΕΝ μας έβαλε ΠΟΤΕ σε εργαστήριο αφού μας εξήγησε ότι δεν είναι δυνατόν να μάθουμε C++ χωρίς να έχουμε διδαχθεί ποτέ πριν προγραμματισμό. Όλοι, τότε, με τη συγκατάθεση του καθηγητή, περνάγαμε το μάθημα απομνημονεύοντας, χωρίς να καταλαβαίνουμε, έτοιμα προγράμματα χωρίς βέβαια ποτέ να τα τρέξουμε σε υπολογιστή. Είναι επομένως προφανές ότι Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΕΠΠ ΑΠΟ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΓΥΡΝΑΕΙ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ. Τέλος, 6)η κατάργηση της Επιστήμης των Υπολογιστών από το Λύκειο δυσχεραίνει έως καταστρέφει τους εκπαιδευτικούς με μεράκι που με πολύ κόπο και προσωπικό χρόνο προσπαθούν να αναδείξουν την ομορφιά, τη χρησιμότητα του γνωστικού τους αντικειμένου χρησιμοποιώντας τις Νέες Τεχνολογίες. Καταργεί επίσης την εκπόνηση σπουδαίων διαθεματικών εργασιών. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΣΤΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΑΕΠΠ ΩΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ.