Η συμμετοχή μου στη «διαβούλευση» δεν επιθυμώ να θεωρηθεί ως παροχή άλλοθι σε αποφάσεις που θα παρθούν για το εργασιακό μας μέλλον. Δεν υπήρξε καμία διαβούλευση όταν αποφασίστηκε η κατάργηση ειδικοτήτων και η διαθεσιμότητα χιλιάδων συναδέλφων μας. Δεν υπήρξε καμία διαβούλευση για την αύξηση των διδακτικών ωρών ούτε για την αύξηση του αριθμού των μαθητών στην τάξη , τα οποία οδήγησαν στην ανεργία χιλιάδες συναδέλφους αναπληρωτές ή ωρομίσθιους. Δεν υπήρξε καμιά διαβούλευση όταν αποφασίσθηκε η μετάταξη χιλιάδων συναδέλφων μας. Δεν υπήρξε καμία διαβούλευση όταν έντεχνα καλλιεργήθηκε η διχόνοια μεταξύ μας και η κατηγοριοποίηση μας ανάλογα με τα προσόντα μας , τις εξετάσεις μας κ.τ.λ. για να αποφύγουμε τη διαθεσιμότητα.
Όλα αυτά και πολλά άλλα που ο καθένας μας μπορεί να προσθέσει το λιγότερο που μπορούν να με κάνουν να σκεφτώ είναι ότι, ακόμα και αν ληφθούν υπόψη οι όποιες παρατηρήσεις κάνουμε, τίποτα δεν αποκλείει την περίπτωση της λήψης μεταγενέστερων αποφάσεων που θα αναιρούν ότι τυχόν ψηφισθεί κατόπιν της οποιαδήποτε «διαβούλευσης».
Επιγραμματικά οι παρατηρήσεις μου θα επικεντρωθούν κυρίως στην ειδικότητα μου, όσο αυτή υφίσταται την εκπαίδευση.
Προτείνω τη διαφοροποίηση του τομέα ηλεκτρολογίας και ηλεκτρονικής και τη δημιουργία δύο ξεχωριστών τομέων, έναν ηλεκτρονικής και έναν ηλεκτρολογίας.
Προτείνω τη δημιουργία ειδικότητας τεχνικών ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συστημάτων οχημάτων καθώς και ειδικότητας σχετικής με τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
Σχολιάζοντας γενικότερα, θεωρώ ότι είναι τουλάχιστον απορίας άξιο το σκεπτικό του αποκλεισμού, από τα εσπερινά, των μαθητών που εργάζονται αλλά είναι μικρότεροι από 20 ετών.
Επίσης εμένα προσωπικά μου δημιουργήθηκαν πολλά ερωτηματικά σχετικά
• με το μέλλον των ΕΠΑΣ και του εκπαιδευτικού τους προσωπικού
• με τα ΣΕΚ και τις ΣΕΚ
• με τη σχέση εργασίας του προσωπικού στα ΙΕΚ
• με τη λειτουργία εργαστηρίων τυπικής επαγγελματικής εκπαίδευσης την οποία φαίνεται να καθορίζει φορέας μη τυπικής εκπαίδευσης.
Βισβάρδης Αναστάσιος
Εκπαιδευτικός ειδικότητας ΠΕ 1704
Η συμμετοχή μου στη «διαβούλευση» δεν επιθυμώ να θεωρηθεί ως παροχή άλλοθι σε αποφάσεις που θα παρθούν για το εργασιακό μας μέλλον. Δεν υπήρξε καμία διαβούλευση όταν αποφασίστηκε η κατάργηση ειδικοτήτων και η διαθεσιμότητα χιλιάδων συναδέλφων μας. Δεν υπήρξε καμία διαβούλευση για την αύξηση των διδακτικών ωρών ούτε για την αύξηση του αριθμού των μαθητών στην τάξη , τα οποία οδήγησαν στην ανεργία χιλιάδες συναδέλφους αναπληρωτές ή ωρομίσθιους. Δεν υπήρξε καμιά διαβούλευση όταν αποφασίσθηκε η μετάταξη χιλιάδων συναδέλφων μας. Δεν υπήρξε καμία διαβούλευση όταν έντεχνα καλλιεργήθηκε η διχόνοια μεταξύ μας και η κατηγοριοποίηση μας ανάλογα με τα προσόντα μας , τις εξετάσεις μας κ.τ.λ. για να αποφύγουμε τη διαθεσιμότητα. Όλα αυτά και πολλά άλλα που ο καθένας μας μπορεί να προσθέσει το λιγότερο που μπορούν να με κάνουν να σκεφτώ είναι ότι, ακόμα και αν ληφθούν υπόψη οι όποιες παρατηρήσεις κάνουμε, τίποτα δεν αποκλείει την περίπτωση της λήψης μεταγενέστερων αποφάσεων που θα αναιρούν ότι τυχόν ψηφισθεί κατόπιν της οποιαδήποτε «διαβούλευσης». Επιγραμματικά οι παρατηρήσεις μου θα επικεντρωθούν κυρίως στην ειδικότητα μου, όσο αυτή υφίσταται την εκπαίδευση. Προτείνω τη διαφοροποίηση του τομέα ηλεκτρολογίας και ηλεκτρονικής και τη δημιουργία δύο ξεχωριστών τομέων, έναν ηλεκτρονικής και έναν ηλεκτρολογίας. Προτείνω τη δημιουργία ειδικότητας τεχνικών ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συστημάτων οχημάτων καθώς και ειδικότητας σχετικής με τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Σχολιάζοντας γενικότερα, θεωρώ ότι είναι τουλάχιστον απορίας άξιο το σκεπτικό του αποκλεισμού, από τα εσπερινά, των μαθητών που εργάζονται αλλά είναι μικρότεροι από 20 ετών. Επίσης εμένα προσωπικά μου δημιουργήθηκαν πολλά ερωτηματικά σχετικά • με το μέλλον των ΕΠΑΣ και του εκπαιδευτικού τους προσωπικού • με τα ΣΕΚ και τις ΣΕΚ • με τη σχέση εργασίας του προσωπικού στα ΙΕΚ • με τη λειτουργία εργαστηρίων τυπικής επαγγελματικής εκπαίδευσης την οποία φαίνεται να καθορίζει φορέας μη τυπικής εκπαίδευσης. Βισβάρδης Αναστάσιος Εκπαιδευτικός ειδικότητας ΠΕ 1704