Πράγματι φαντάζει πολύ φιλόδοξο το νέο αυτό νομοσχέδιο,με τόσες υπέροχες ειδικότητες που δεν ξέρεις ποια να πρωτοδιαλέξεις. Ωστόσο αν κάποιος προσπαθήσει να το κατανοήσει καλύτερα θα αναρωτηθεί εύλογα πώς είναι δυνατόν ειδικότητες με πολύ μεγάλη προσέλευση μαθητών όπως π.χ η Νοσηλευτική να αποκλείονται από τα ΣΕΚ ή όπως η Αισθητική να κατακερματίζονται.Μια άλλη απορία...αφού υπήρχαν αυτές οι ειδικότητες κατά νου ,για ποιον λόγο ακριβώς ,βγήκαμε σε διαθεσιμότητα ,εμείς οι καθηγητές των ΕΠΑΣ, όταν και τα τμήματά μας είχαν μεγάλη ζήτηση αποδεδειγμένα και καλύπταμε μία ουσιαστική ανάγκη για εκπαίδευση ,ιδιαίτερα των κοριτσιών που αναζητούσαν μία διέξοδο επαγγελματική.Το συγκεκριμένο νομοσχέδιο μου δίνει την εντύπωση ότι εξυπηρετεί κυρίως τις ανάγκες της ιδιωτικής εκπαίδευσης,ώστε να λειτουργούν σε ¨νόμιμα¨ πλαίσια με εναρμονισμένο λεκτικό ειδικοτήτων,να χαίρονται οι ιδιοκτήτες των ιδιωτικών ΙΕΚ που επιτέλους οι ειδικότητες ¨φιλέτα¨ θα είναι στην απόλυτη δικαιοδοσία τους ,να υπερκοστολογούν τα δίδακτρα και να προσλαμβάνουν εκπαιδευτές ,αμφιβόλων προσόντων.
Πράγματι φαντάζει πολύ φιλόδοξο το νέο αυτό νομοσχέδιο,με τόσες υπέροχες ειδικότητες που δεν ξέρεις ποια να πρωτοδιαλέξεις. Ωστόσο αν κάποιος προσπαθήσει να το κατανοήσει καλύτερα θα αναρωτηθεί εύλογα πώς είναι δυνατόν ειδικότητες με πολύ μεγάλη προσέλευση μαθητών όπως π.χ η Νοσηλευτική να αποκλείονται από τα ΣΕΚ ή όπως η Αισθητική να κατακερματίζονται.Μια άλλη απορία...αφού υπήρχαν αυτές οι ειδικότητες κατά νου ,για ποιον λόγο ακριβώς ,βγήκαμε σε διαθεσιμότητα ,εμείς οι καθηγητές των ΕΠΑΣ, όταν και τα τμήματά μας είχαν μεγάλη ζήτηση αποδεδειγμένα και καλύπταμε μία ουσιαστική ανάγκη για εκπαίδευση ,ιδιαίτερα των κοριτσιών που αναζητούσαν μία διέξοδο επαγγελματική.Το συγκεκριμένο νομοσχέδιο μου δίνει την εντύπωση ότι εξυπηρετεί κυρίως τις ανάγκες της ιδιωτικής εκπαίδευσης,ώστε να λειτουργούν σε ¨νόμιμα¨ πλαίσια με εναρμονισμένο λεκτικό ειδικοτήτων,να χαίρονται οι ιδιοκτήτες των ιδιωτικών ΙΕΚ που επιτέλους οι ειδικότητες ¨φιλέτα¨ θα είναι στην απόλυτη δικαιοδοσία τους ,να υπερκοστολογούν τα δίδακτρα και να προσλαμβάνουν εκπαιδευτές ,αμφιβόλων προσόντων.