Κύριε Υπουργέ,
κοιτάζοντας τα στατιστικά της κάθε εξεταστικής των Πολυτεχνικών σχολών, των σχολών πληροφορικής αλλά και οποιασδήποτε άλλης που περιλαμβάνει στο πρόγραμμα σπουδών της μάθημα, ή μαθήματα πληροφορικής βλέπει κανέις ότι :
1. Οι μαθητές που προέρχονται από την Θετική κατεύθυνση παρουσιάζουν αδυναμία κατανόησης των μαθηματων που περιλαμβάνουν αλγοριθμική σχεδί αση προγραμματων σε σχέση με τους μαθητές που προέρχονται από την Τεχνολογική κατεύθυνση.
2. Οι μαθητές που προέρχονται από την Θετική κατεύθυνση παρουσιάζουν αδυναμία ανάπτυξης της λεγόμενης'computational thinking'.
3. Οι μαθητές που προέρχονται από την Θετική κατεύθυνση καταφεύγουν από το πρώτο κιόλας εξάμηνο στην 'ετοιμη λύση' γιά την σχεδίαση , ανάπτυξη και περάτωση των εργασιών τους από φοιτητές 'μεγαλυτέρων' ετών ή από την λεγόμενη 'ελεύθερη αγορά'.
Τα παραπάνω συμβαίνουν ΟΧΙ για τον λόγο οτι οι μαθητές της Θετικής κατεύθυνσης δεν έχουν την δυνατότητα να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις των σχολών τους ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ έχουν διδαχθεί την Αλγοριθμική σχεδίαση προγραμμάτων και δεν εχουν την δυνατότητα ανάπτυξης 'computational thinking'. Και την στρεβλή αυτή κατάσταση έρχεται να διορθώσει το Υπουργείο Παιδείας με το Νομοσχέδιο γιά το Νέο Λύκειο πως; ΚΑΤΑΡΓΟΝΤΑΣ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟΥ ΜΝΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ 'Ανάπτυξης Εφαρμογών σε προγραμματιστικό Περιβάλλον'!!!!! την στιγμή που άλλες αναπτυγμένες χώρες(Η.Π.Α , Μεγάλη Βρεττανία , Γερμανία , Δανία κ.α.) έχουν από το 2008 αναβαθμίσει την πληροφορική στο Λύκειο με την εισαγωγή περισσοτέρρων ωρών. σκεφτείτε το. Πως είναι δυνατόν να θέλουμε το Λύκειο να συγγαταλέγεται στα καλύτερα και πιο αποδοτικά της Ευρώπης ΧΩΡΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ; Γιά πιό λόγο επιστρέφουμε στο σύστημα των Δεσμών της δεκαετίας του '80 ; Γιά ποιό λόγο κάποιος μαθητής που θέλει να φοιτήσει στην σχολή μηχανικών Η/Υ του Πολυτεχνείου να εξεταστεί Πανελλαδικα στην ΧΗΜΕΙΑ!!!! και οχι στην Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ;
Στο Νομοσχέδιο του Φεβροαρίου του 2012 η πληροφορική υπηρχε στο Λύκειο αλλά και στις Πανελλαδικές εξετασεις με τα έξι μαθήματα.
Στο Νομοσχέδιο του Ιουλίου 2013 δεν υπάρχει ούτε στο Λύκειο αλλά ούτε και στις Πανελλάδικές. Μήπως η μέιωση των Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθηματών έχει σχέση με συντεχνείες και 'ψήφους' και όχι με την ανάπτυξη και αναμόρφωση του χαρακτάρα του Λυκείου;
και επιτέλους τα προγράμματα MS-Word, MS-Excel κ.α. είναι εφαρμογές υποστηριξης γραφείου και ΔΕΝ περιλαμβάνουν ολόκληρη την επιστήμη της Πληροφορικής. Ελπίζω και πιστεύω το παράλογο και παράδοξο Νομοσχέδιο τελικά να διορθωθεί και να δώσει στην επιστήμη της Πληροφορικής την Θέση που της αξίζει και της ανήκει.
Σοφία Δημητρέα
Υ.Γ. Ελπίζω η δημόσια διαβούλευση να είναι πραγματική δημόσια διαβούλευση ,να ληφθούν υπόψιν όλα τα σχόλια.
Κύριε Υπουργέ, κοιτάζοντας τα στατιστικά της κάθε εξεταστικής των Πολυτεχνικών σχολών, των σχολών πληροφορικής αλλά και οποιασδήποτε άλλης που περιλαμβάνει στο πρόγραμμα σπουδών της μάθημα, ή μαθήματα πληροφορικής βλέπει κανέις ότι : 1. Οι μαθητές που προέρχονται από την Θετική κατεύθυνση παρουσιάζουν αδυναμία κατανόησης των μαθηματων που περιλαμβάνουν αλγοριθμική σχεδί αση προγραμματων σε σχέση με τους μαθητές που προέρχονται από την Τεχνολογική κατεύθυνση. 2. Οι μαθητές που προέρχονται από την Θετική κατεύθυνση παρουσιάζουν αδυναμία ανάπτυξης της λεγόμενης'computational thinking'. 3. Οι μαθητές που προέρχονται από την Θετική κατεύθυνση καταφεύγουν από το πρώτο κιόλας εξάμηνο στην 'ετοιμη λύση' γιά την σχεδίαση , ανάπτυξη και περάτωση των εργασιών τους από φοιτητές 'μεγαλυτέρων' ετών ή από την λεγόμενη 'ελεύθερη αγορά'. Τα παραπάνω συμβαίνουν ΟΧΙ για τον λόγο οτι οι μαθητές της Θετικής κατεύθυνσης δεν έχουν την δυνατότητα να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις των σχολών τους ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ έχουν διδαχθεί την Αλγοριθμική σχεδίαση προγραμμάτων και δεν εχουν την δυνατότητα ανάπτυξης 'computational thinking'. Και την στρεβλή αυτή κατάσταση έρχεται να διορθώσει το Υπουργείο Παιδείας με το Νομοσχέδιο γιά το Νέο Λύκειο πως; ΚΑΤΑΡΓΟΝΤΑΣ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟΥ ΜΝΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ 'Ανάπτυξης Εφαρμογών σε προγραμματιστικό Περιβάλλον'!!!!! την στιγμή που άλλες αναπτυγμένες χώρες(Η.Π.Α , Μεγάλη Βρεττανία , Γερμανία , Δανία κ.α.) έχουν από το 2008 αναβαθμίσει την πληροφορική στο Λύκειο με την εισαγωγή περισσοτέρρων ωρών. σκεφτείτε το. Πως είναι δυνατόν να θέλουμε το Λύκειο να συγγαταλέγεται στα καλύτερα και πιο αποδοτικά της Ευρώπης ΧΩΡΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ; Γιά πιό λόγο επιστρέφουμε στο σύστημα των Δεσμών της δεκαετίας του '80 ; Γιά ποιό λόγο κάποιος μαθητής που θέλει να φοιτήσει στην σχολή μηχανικών Η/Υ του Πολυτεχνείου να εξεταστεί Πανελλαδικα στην ΧΗΜΕΙΑ!!!! και οχι στην Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ; Στο Νομοσχέδιο του Φεβροαρίου του 2012 η πληροφορική υπηρχε στο Λύκειο αλλά και στις Πανελλαδικές εξετασεις με τα έξι μαθήματα. Στο Νομοσχέδιο του Ιουλίου 2013 δεν υπάρχει ούτε στο Λύκειο αλλά ούτε και στις Πανελλάδικές. Μήπως η μέιωση των Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθηματών έχει σχέση με συντεχνείες και 'ψήφους' και όχι με την ανάπτυξη και αναμόρφωση του χαρακτάρα του Λυκείου; και επιτέλους τα προγράμματα MS-Word, MS-Excel κ.α. είναι εφαρμογές υποστηριξης γραφείου και ΔΕΝ περιλαμβάνουν ολόκληρη την επιστήμη της Πληροφορικής. Ελπίζω και πιστεύω το παράλογο και παράδοξο Νομοσχέδιο τελικά να διορθωθεί και να δώσει στην επιστήμη της Πληροφορικής την Θέση που της αξίζει και της ανήκει. Σοφία Δημητρέα Υ.Γ. Ελπίζω η δημόσια διαβούλευση να είναι πραγματική δημόσια διαβούλευση ,να ληφθούν υπόψιν όλα τα σχόλια.