Το γεγονός ότι οι υποψήφιοι στις Πανελλήνιες αποτυγχάνουν στο μάθημα
των μαθηματικών σημαίνει ότι θα πρέπει να αυξηθούν οι ώρες διδασκαλίας στα μαθηματικά κατεύθυνσης?
Δηλαδή αν η επιτροπή σοφών τα επόμενα χρόνια βάλει δύσκολα θέματα στη φυσική και οι μαθητές αποτύχουν, τότε θα αυξηθούν οι ώρες στη Φυσική?
Τα ποσοστό επιτυχίας σε ένα μάθημα δεν το καθιστούν εύκολο ή δύσκολο.
Αν οι μαθητές άλλα διδάσκονται και σε άλλα εξετάζονται τότε δεν φταίνε οι ώρες διδασκαλίας. Όποια ειδικότητα επιθυμεί αύξηση ωρών διδασκαλίας θα πρέπει να φροντίζει για τη δυσκολία των θεμάτων στις εξετάσεις????
Το γεγονός ότι οι υποψήφιοι στις Πανελλήνιες αποτυγχάνουν στο μάθημα των μαθηματικών σημαίνει ότι θα πρέπει να αυξηθούν οι ώρες διδασκαλίας στα μαθηματικά κατεύθυνσης? Δηλαδή αν η επιτροπή σοφών τα επόμενα χρόνια βάλει δύσκολα θέματα στη φυσική και οι μαθητές αποτύχουν, τότε θα αυξηθούν οι ώρες στη Φυσική? Τα ποσοστό επιτυχίας σε ένα μάθημα δεν το καθιστούν εύκολο ή δύσκολο. Αν οι μαθητές άλλα διδάσκονται και σε άλλα εξετάζονται τότε δεν φταίνε οι ώρες διδασκαλίας. Όποια ειδικότητα επιθυμεί αύξηση ωρών διδασκαλίας θα πρέπει να φροντίζει για τη δυσκολία των θεμάτων στις εξετάσεις????