Σε αυτό το σχέδιο νόμου κατά την γνώμη σας το μονο αντικειμενο που δεν χωρά ειναι η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ...
Είναι δυνατόν σε ένα σύγχρονο Λύκειο να τελειώνει την εκπαίδευσή του ένας μαθητής χωρίς να έχει διδαχτεί ποτε την επιστήμη των υπολογιστών;
Δεν θα επιχειρηματολογήσω για την αναγκαιότητα της ύπαρξης του μαθήματος της ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο το εχουν κανει ηδη παρα πολλοι. Θα τονισω ομως την ανάγκη εισαγωγικού μαθήματος αλγοριθμικής στην Β Λυκείου.
Η ΑΕΠΠ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ. Η καταργηση ενος τετοιου μαθηματος δεν εχει σαν αποτελεσμα το ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ που οραματιζεστε.
Η επιστημη των υπολογιστων πρεπει να υπαρχει στις πανελλαδικες εξετασεις.
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ.
Σε αυτό το σχέδιο νόμου κατά την γνώμη σας το μονο αντικειμενο που δεν χωρά ειναι η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ... Είναι δυνατόν σε ένα σύγχρονο Λύκειο να τελειώνει την εκπαίδευσή του ένας μαθητής χωρίς να έχει διδαχτεί ποτε την επιστήμη των υπολογιστών; Δεν θα επιχειρηματολογήσω για την αναγκαιότητα της ύπαρξης του μαθήματος της ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο το εχουν κανει ηδη παρα πολλοι. Θα τονισω ομως την ανάγκη εισαγωγικού μαθήματος αλγοριθμικής στην Β Λυκείου. Η ΑΕΠΠ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ. Η καταργηση ενος τετοιου μαθηματος δεν εχει σαν αποτελεσμα το ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ που οραματιζεστε. Η επιστημη των υπολογιστων πρεπει να υπαρχει στις πανελλαδικες εξετασεις. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ.