Κύριε Αρβανιτόπουλε, συγχαρητήρια γιατί καταφέρατε σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα όσα δεν κατάφεραν επι σειρά ετών οι προκάτοχοί σας ,να τινάξετε εκ θεμελίων την τεχνική εκπαίδευση και να μεταμορφώσετε τους εκπαιδευτικούς σε κανίβαλους στρεφοντάς τους τον έναν ενάντια στον άλλο για το ποια ειδικότητα θα έπρεπε να ενταχθεί στο στο νέο αυτό εξάμβλωμα που εσείς ονομάζετε Νέο τεχνικό λύκειο, Σεκ, κ.λ.π.
Στο non paper που δημοσιεύσατε κάνατε λόγο για κάποιες ειδικότητες οι οποίες προκαλούν "σύγχιση" ως προς τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων αν παραμείνουν στο πλαίσιο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Ως μεταλλαγμένη λοιπόν κανίβαλος θέτω κι εγώ το δικό μου ερώτημα:Οι ειδικότητες μηχανολογίας,ηλεκτρολογίας,πληροφορικής που υπάγονται στη βαθμίδα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,της μεταλυκειακής, της ανώτερης και της ανώτατης εκπαίδευσης δεν προκαλούν "Σύγχιση"; Με ποιά μελέτη λοιπόν και με ποια κριτήρια εκδιώχθηκε η ειδικότητα της Αισθητικής από την τυπική εκπαίδευση τη στιγμή που στις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες εντάσσεται στο πλαίσιο της Δευτεροβάθμιας ΤΥΠΙΚΗΣ Εκπαίδευσης;
Επιτέλους η ειδικότητα της Αισθητικής πρέπει να πάρει τη θέση που της αξίζει γιατί αν εξετάζατε προσεχτικά το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών της ειδικότητας στο ΤΕΙ θα βλέπατε ότι είναι ένα καθαρά παραϊατρικό επάγγελμα( με μαθήματα ανατομίας,φυσιολογίας, νοσολογίας,δερματολογίας,αισθητικής χειρουργικής κ.λ.π)με την μέγιστη απορρόφηση των αποφοίτων στην αγορά εργασίας,αλλά μάλλον αυτό σας διαφεύγει.
Δώστε λοιπόν την δυνατότητα στα παιδιά να την επιλέξουν μέσα απο την δομή της Δευτεροβάθμιας Τυπικής Εκπαίδευσης από την οποία θα μπορούν να εξασφαλίσουν την προσβασή τους στο ΤΕΙ και μη τους κόβετε τα όνειρα προσφέροντας τα ψίχουλα μιας Άτυπης Εκπαιδευτικής κατάρτισης.
Κύριε Αρβανιτόπουλε, συγχαρητήρια γιατί καταφέρατε σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα όσα δεν κατάφεραν επι σειρά ετών οι προκάτοχοί σας ,να τινάξετε εκ θεμελίων την τεχνική εκπαίδευση και να μεταμορφώσετε τους εκπαιδευτικούς σε κανίβαλους στρεφοντάς τους τον έναν ενάντια στον άλλο για το ποια ειδικότητα θα έπρεπε να ενταχθεί στο στο νέο αυτό εξάμβλωμα που εσείς ονομάζετε Νέο τεχνικό λύκειο, Σεκ, κ.λ.π. Στο non paper που δημοσιεύσατε κάνατε λόγο για κάποιες ειδικότητες οι οποίες προκαλούν "σύγχιση" ως προς τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων αν παραμείνουν στο πλαίσιο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Ως μεταλλαγμένη λοιπόν κανίβαλος θέτω κι εγώ το δικό μου ερώτημα:Οι ειδικότητες μηχανολογίας,ηλεκτρολογίας,πληροφορικής που υπάγονται στη βαθμίδα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,της μεταλυκειακής, της ανώτερης και της ανώτατης εκπαίδευσης δεν προκαλούν "Σύγχιση"; Με ποιά μελέτη λοιπόν και με ποια κριτήρια εκδιώχθηκε η ειδικότητα της Αισθητικής από την τυπική εκπαίδευση τη στιγμή που στις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες εντάσσεται στο πλαίσιο της Δευτεροβάθμιας ΤΥΠΙΚΗΣ Εκπαίδευσης; Επιτέλους η ειδικότητα της Αισθητικής πρέπει να πάρει τη θέση που της αξίζει γιατί αν εξετάζατε προσεχτικά το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών της ειδικότητας στο ΤΕΙ θα βλέπατε ότι είναι ένα καθαρά παραϊατρικό επάγγελμα( με μαθήματα ανατομίας,φυσιολογίας, νοσολογίας,δερματολογίας,αισθητικής χειρουργικής κ.λ.π)με την μέγιστη απορρόφηση των αποφοίτων στην αγορά εργασίας,αλλά μάλλον αυτό σας διαφεύγει. Δώστε λοιπόν την δυνατότητα στα παιδιά να την επιλέξουν μέσα απο την δομή της Δευτεροβάθμιας Τυπικής Εκπαίδευσης από την οποία θα μπορούν να εξασφαλίσουν την προσβασή τους στο ΤΕΙ και μη τους κόβετε τα όνειρα προσφέροντας τα ψίχουλα μιας Άτυπης Εκπαιδευτικής κατάρτισης.