Δυστυχώς οι ιθύνοντες δεν σταματούν ποτέ να μας ξαφνιάζουν δυσάρεστα.Σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα που τόσες αλλάγες έχει υποστεί μέσα στα τελευταία χρόνια προκαλώντας αμηχανία,απορίες και σύγχυση σε γονέις και εκπαιδευτικό προσωπικό,ήρθε η καινούργια τροποποίηση-έμπνευση να μας καταδείξει την προχειρότητα της προετοιμασίας και της υλοποίησης αυτών των αλλαγών.
Πραγματικά φαντάζομαι οτι δεν χωρά λόγος για την αναγκαιότητα της παρουσίας του μαθήματος της πληροφορικής στα μαθήματα γενικής παιδείας,πόσο μάλλον στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα.
Όσο αδυνατώ να φανταστώ πως για κάτι τόσο αυτονόητο θα πρέπει κάποιος να επιχειρηματολογήσει προσπαθώντας να πείσει διαφωνούντες,αλλο τόσο θλίβει το γεγονός πως υπάρχουν διαφωνούντες.
Σε μια ραγδαίως εξελισσόμενη κοινωνία που σχεδόν τα πάντα έμμεσα ή άμεσα έχουν σχέση με την πληροφορική το εκπαιδευτικό μας σύστημα επιχειρεί άμεση οπισθοχώρηση όταν άλλες χώρες εστιάζουν ακριβώς σε αυτόν τον τομέα...
Δυστυχώς οι ιθύνοντες δεν σταματούν ποτέ να μας ξαφνιάζουν δυσάρεστα.Σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα που τόσες αλλάγες έχει υποστεί μέσα στα τελευταία χρόνια προκαλώντας αμηχανία,απορίες και σύγχυση σε γονέις και εκπαιδευτικό προσωπικό,ήρθε η καινούργια τροποποίηση-έμπνευση να μας καταδείξει την προχειρότητα της προετοιμασίας και της υλοποίησης αυτών των αλλαγών. Πραγματικά φαντάζομαι οτι δεν χωρά λόγος για την αναγκαιότητα της παρουσίας του μαθήματος της πληροφορικής στα μαθήματα γενικής παιδείας,πόσο μάλλον στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα. Όσο αδυνατώ να φανταστώ πως για κάτι τόσο αυτονόητο θα πρέπει κάποιος να επιχειρηματολογήσει προσπαθώντας να πείσει διαφωνούντες,αλλο τόσο θλίβει το γεγονός πως υπάρχουν διαφωνούντες. Σε μια ραγδαίως εξελισσόμενη κοινωνία που σχεδόν τα πάντα έμμεσα ή άμεσα έχουν σχέση με την πληροφορική το εκπαιδευτικό μας σύστημα επιχειρεί άμεση οπισθοχώρηση όταν άλλες χώρες εστιάζουν ακριβώς σε αυτόν τον τομέα...