Πιστεύω ότι το μάθημα της ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ πρέπει να παραμείνει σαν μάθημα πανελλαδικώς εξεταζόμενο και να μη γίνει ενοποίηση θετικής και τεχνολογικής κατεύθυνσης ώστε κάποιος μαθητής που ενδιαφέρεται για Ιατρικές σπουδές να κάνει Χημεία και Βιολογία, ενώ κάποιος που ενδιαφέρεται για τους διάφορους άλλους επιστημονικούς κλάδους να κάνει κυρίως το μάθημα της Α.Ε.Π.Π. που είναι απαραίτητο σε οποιαδήποτε σχολή περάσει, μιας και σε κάθε σχολή διδάσκεται τουλάχιστον μία γλώσσα προγραμματισμού.
Επίσης η προσμέτρηση των γενικών βαθμών προαγωγής της Α’ και Β' τάξης Γενικού Λυκείου και ο γενικός βαθμός απόλυσης της Γ’ τάξης Γενικού Λυκείου, θα οδηγήσει σε μία νέα βαθμοθηρία σε όλες τις τάξεις από πλευράς μαθητών, με πλεονεκτική θέση βέβαια όλων όσων σπουδάζουν σε Ιδιωτικά Εκπαιδευτήρια.
Καλό θα είναι να μη λαμβάνονται υπόψιν παρά μόνο οι βαθμοί των γραπτών εξετάσεων.
Πιστεύω ότι το μάθημα της ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ πρέπει να παραμείνει σαν μάθημα πανελλαδικώς εξεταζόμενο και να μη γίνει ενοποίηση θετικής και τεχνολογικής κατεύθυνσης ώστε κάποιος μαθητής που ενδιαφέρεται για Ιατρικές σπουδές να κάνει Χημεία και Βιολογία, ενώ κάποιος που ενδιαφέρεται για τους διάφορους άλλους επιστημονικούς κλάδους να κάνει κυρίως το μάθημα της Α.Ε.Π.Π. που είναι απαραίτητο σε οποιαδήποτε σχολή περάσει, μιας και σε κάθε σχολή διδάσκεται τουλάχιστον μία γλώσσα προγραμματισμού. Επίσης η προσμέτρηση των γενικών βαθμών προαγωγής της Α’ και Β' τάξης Γενικού Λυκείου και ο γενικός βαθμός απόλυσης της Γ’ τάξης Γενικού Λυκείου, θα οδηγήσει σε μία νέα βαθμοθηρία σε όλες τις τάξεις από πλευράς μαθητών, με πλεονεκτική θέση βέβαια όλων όσων σπουδάζουν σε Ιδιωτικά Εκπαιδευτήρια. Καλό θα είναι να μη λαμβάνονται υπόψιν παρά μόνο οι βαθμοί των γραπτών εξετάσεων.