1. Η παράγραφος 18 θα πρέπει να συμπληρωθεί ως εξής: Όλες οι γνωματεύσεις των ΚΕΔΔΥ και των Ιατροπαιδαγωγικών Κέντρων για οποιονδήποτε λόγο, έχουν μόνιμη ισχύ. Κατ’ εξαίρεση, οι προτάσεις για κατάλληλο πλαίσιο φοίτησης, για παροχή παράλληλης στήριξης, για κατ’ οίκον διδασκαλία, για παροχή ειδικού βοηθού, για καθορισμό εξατομικευμένου προγράμματος, καθώς και αυτές που αφορούν σε αλλαγή σχολικής βαθμίδας, θα επανακαθορίζονται σε χρονικά διαστήματα, που θα προκύπτουν υποχρεωτικά με την γνωμάτευση του ΚΕΔΔΥ ή Η΄ ΕΚΤΑΚΤΩΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΔΕΑY ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ.
2. Η παράγραφος 19 θα πρέπει να συμπληρωθεί ως εξής: Οι παράλληλες στηρίξεις των αυτιστικών μαθητών καθώς και κάθε άλλης αναπηρίας ή ειδικής εκπαιδευτικής ανάγκης, ανανεώνονται αυτόματα κατόπιν σχετικής εισήγησης του οικείου ΚΕΔΔΥ και της σύμφωνης γνώμης των γονιών του μαθητή. ΑΝ Η ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΑ ΕΙΣΗΓΕΙΤΑΙ ΚΑI ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ, μπορεί να υλοποιείται κατόπιν σύμφωνης γνώμης του Διευθυντή και του Συλλόγου Διδασκόντων της Σχολικής Μονάδας. Η υποστήριξη του μαθητή στο γενικό ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΙΔΙΚΟ σχολείο, μπορεί να υλοποιείται και από Ειδικό βοηθό που εισηγείται και διαθέτει η οικογένεια του μαθητή κατόπιν σύμφωνης γνώμης του Διευθυντή και του Συλλόγου διδασκόντων της σχολικής μονάδας. Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση στήριξης από σχολικό νοσηλευτή κατόπιν γνωμάτευσης Δημόσιου Νοσοκομείου».
3. Να εξακολουθήσουν να λειτουργούν τα ΕΕΓ σύμφωνα με το Αριθμ. Πρωτ. 154881/Γ6/7-12-2010 «Ωρολόγιο Πρόγραμμα Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου» και να γίνει σαφής καθορισμός του ωραρίου λειτουργίας, γιατί από το ωράριο εξαρτάται και η μεταφορά των μαθητών. Προτείνουμε μέγιστη διάρκεια της διδακτικής ώρας τα 40΄ και διαλείμματα των 10 λεπτών, λόγω των εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών των Ε.Α.Ε. Η ώρα έναρξης των μαθημάτων, να καθορίζεται με απόφαση του Δντή Δ.Δ.Ε λαμβάνοντας υπόψη τη γεωγραφική κατανομή των μαθητών.
4. Να γίνει σαφής καθορισμός του μέγιστου αριθμού μαθητών ανά τάξη. Ο αριθμός των μαθητών ανά τάξη, καθορίζει τον αριθμό των τμημάτων του σχολείου και κατ΄ επέκταση τον αριθμό των λειτουργικών κενών του. Προτείνουμε, ο αριθμός αυτός σε αυτοτελής μονάδες Ε.Α.Ε., να μην ξεπερνά τους οκτώ μαθητές.
5. Στις σχολικές μονάδες Ε.Α.Ε., φοιτούν μαθητές οι οποίοι συχνά αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας που καθιστούν αναγκαία την κατ’ ιδίαν διδασκαλία τους. Προτείνουμε να υπάρχει απλή διαδικασία δηλαδή, αίτηση κηδεμόνα - γνωμάτευση Δημοσίου Νοσοκομείου - πρόταση της ΕΔΕΑY και απόφαση του Δντη Δ.Δ.Ε.
6. Nα οριστούν οι ημερομηνίες υποβολής αιτήσεων εγγραφών και μετεγγραφών. Προτείνουμε να υπάρχει δυνατότητα μετεγγραφής μαθητών στα ΕΕΓ από τα Γυμνάσια έως και δύο εβδομάδες πριν από τη λήξη των μαθημάτων.
Σας ευχαριστώ
Μπέκας Βασίλης
ΠΕ 12.10 Δντης ΤΕΕ Ε.Α. Κορωπίου
1. Η παράγραφος 18 θα πρέπει να συμπληρωθεί ως εξής: Όλες οι γνωματεύσεις των ΚΕΔΔΥ και των Ιατροπαιδαγωγικών Κέντρων για οποιονδήποτε λόγο, έχουν μόνιμη ισχύ. Κατ’ εξαίρεση, οι προτάσεις για κατάλληλο πλαίσιο φοίτησης, για παροχή παράλληλης στήριξης, για κατ’ οίκον διδασκαλία, για παροχή ειδικού βοηθού, για καθορισμό εξατομικευμένου προγράμματος, καθώς και αυτές που αφορούν σε αλλαγή σχολικής βαθμίδας, θα επανακαθορίζονται σε χρονικά διαστήματα, που θα προκύπτουν υποχρεωτικά με την γνωμάτευση του ΚΕΔΔΥ ή Η΄ ΕΚΤΑΚΤΩΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΔΕΑY ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ. 2. Η παράγραφος 19 θα πρέπει να συμπληρωθεί ως εξής: Οι παράλληλες στηρίξεις των αυτιστικών μαθητών καθώς και κάθε άλλης αναπηρίας ή ειδικής εκπαιδευτικής ανάγκης, ανανεώνονται αυτόματα κατόπιν σχετικής εισήγησης του οικείου ΚΕΔΔΥ και της σύμφωνης γνώμης των γονιών του μαθητή. ΑΝ Η ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΑ ΕΙΣΗΓΕΙΤΑΙ ΚΑI ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ, μπορεί να υλοποιείται κατόπιν σύμφωνης γνώμης του Διευθυντή και του Συλλόγου Διδασκόντων της Σχολικής Μονάδας. Η υποστήριξη του μαθητή στο γενικό ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΙΔΙΚΟ σχολείο, μπορεί να υλοποιείται και από Ειδικό βοηθό που εισηγείται και διαθέτει η οικογένεια του μαθητή κατόπιν σύμφωνης γνώμης του Διευθυντή και του Συλλόγου διδασκόντων της σχολικής μονάδας. Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση στήριξης από σχολικό νοσηλευτή κατόπιν γνωμάτευσης Δημόσιου Νοσοκομείου». 3. Να εξακολουθήσουν να λειτουργούν τα ΕΕΓ σύμφωνα με το Αριθμ. Πρωτ. 154881/Γ6/7-12-2010 «Ωρολόγιο Πρόγραμμα Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου» και να γίνει σαφής καθορισμός του ωραρίου λειτουργίας, γιατί από το ωράριο εξαρτάται και η μεταφορά των μαθητών. Προτείνουμε μέγιστη διάρκεια της διδακτικής ώρας τα 40΄ και διαλείμματα των 10 λεπτών, λόγω των εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών των Ε.Α.Ε. Η ώρα έναρξης των μαθημάτων, να καθορίζεται με απόφαση του Δντή Δ.Δ.Ε λαμβάνοντας υπόψη τη γεωγραφική κατανομή των μαθητών. 4. Να γίνει σαφής καθορισμός του μέγιστου αριθμού μαθητών ανά τάξη. Ο αριθμός των μαθητών ανά τάξη, καθορίζει τον αριθμό των τμημάτων του σχολείου και κατ΄ επέκταση τον αριθμό των λειτουργικών κενών του. Προτείνουμε, ο αριθμός αυτός σε αυτοτελής μονάδες Ε.Α.Ε., να μην ξεπερνά τους οκτώ μαθητές. 5. Στις σχολικές μονάδες Ε.Α.Ε., φοιτούν μαθητές οι οποίοι συχνά αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας που καθιστούν αναγκαία την κατ’ ιδίαν διδασκαλία τους. Προτείνουμε να υπάρχει απλή διαδικασία δηλαδή, αίτηση κηδεμόνα - γνωμάτευση Δημοσίου Νοσοκομείου - πρόταση της ΕΔΕΑY και απόφαση του Δντη Δ.Δ.Ε. 6. Nα οριστούν οι ημερομηνίες υποβολής αιτήσεων εγγραφών και μετεγγραφών. Προτείνουμε να υπάρχει δυνατότητα μετεγγραφής μαθητών στα ΕΕΓ από τα Γυμνάσια έως και δύο εβδομάδες πριν από τη λήξη των μαθημάτων. Σας ευχαριστώ Μπέκας Βασίλης ΠΕ 12.10 Δντης ΤΕΕ Ε.Α. Κορωπίου