Αρχική Νέο εκπαιδευτικό σύστημαΆρθρο 04: Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια ΕκπαίδευσηΣχόλιο του χρήστη Αγγελική, Μαθηματικός, ΜSc Computing Science | 16 Αυγούστου 2013, 00:24
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σύμφωνα με άρθρο που δημοσιέυτηκε στην Ελευθεροτυπία την 11η Ιουλίου 2013 (παραθέτω το σχετικό link: http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=374104) ανάμεσα στα 87 πιο περιζήτητα επαγγέλματα για τα επόμενα 7 χρόνια (δηλαδή για την χρονική περίοδο κατά την οποία οι σημερινοί 17άρηδες θα αναζητούν εργασία) συγκαταλέγονται τα παρακάτω 16: 1. Ειδικός Ανάπτυξης Εφαρμογών Κινητής Τηλεφωνίας [Mobile Applications Developer] 2. Ειδικός Ανάπτυξης Λογισμικού ή Προγραμματιστής [Software Engineer (Developer)] 3. Αναλυτής Συστημάτων/ Σχεδιαστής Δικτύων [Systems Analyst/ Network Planner] 4. Αναλυτής Επιχειρησιακών Αναγκών και Διαδικασιών [Business Analyst] 5. Υπεύθυνος Διαδικτύου [Digital Media Specialist and/or Web Master] 6. Μηχανικός Δικτύων [Network Engineer] 7. Σχεδιαστής Ενοποιημένων Συστημάτων [Enterprise and Systems Architect] 8. Υπεύθυνος Τεχνικής Ανάπτυξης και Ανάπτυξης Δικτύων [Development and Network Engineering Management] 9. Υπεύθυνος Ποιότητας Πληροφοριακών Συστημάτων/ Δικτύων [Quality Assurance Manager] 10. Υπεύθυνος Ασφάλειας Πληροφοριακών Συστημάτων/ Δικτύων [ICT Security Manager] 11. Μηχανικός Υλικού [Hardware Engineer] 12. Ειδικός Εφαρμογής Eλέγχων στην Aνάπτυξη Λογισμικού και στην Eγκατάσταση Υλικού [Test Specialist] 13. Yπεύθυνος Σχεδιασμού Προϊόντων ή/και Υπηρεσιών [Product and/or Services Manager] 14. Υπεύθυνος Έργων ΤΠΕ [ICΤ Project Manager] 15. Διαχειριστής Βάσεων Δεδομένων και Κέντρων Δεδομένων [Database & Data Center Administrator] 16. Υπεύθυνος Πληροφοριακού Συστήματος/ Λειτουργίας Δικτύου [Business Information/Network Manager]. Όπως μπορείτε να διαβάσετε, στις πρώτες θέσεις συγκαταλέγονται ειδικοί ανάπτυξης λογισμικού, ελέγχου ποιότητας πληροφοριακού συστήματος, ελέγχου ανάπτυξης λογισμικού κ.α. Πώς θα κληθούν οι μαθητές και τα παιδιά μας να αποφασίσουν αν ενδιαφέρονται για τα συγκεκριμένα επαγγελματα, όταν δεν γνωρίζουν και δεν έχουν ποτέ διδαχθεί προγραμματισμό; 'Οταν δεν γνωρίζουν τι σημαίνει αλγόριθμος; Αξιότιμε υπουργέ, αναλογιστείτε τα τεράστια κενά και τις ελλείψεις του νέου συστήματος που περιλαμβάνεται στο προτεινόμενο σχέδιο νόμου