1. Η δημιουργία κωδικού ΠΕ πολιτισμού ή η ένταξη σε υφιστάμενο κωδικό, αποτελεί πάγιο αίτημα των φοιτητών και των αποφοίτων του τμήματος Ευρωπαϊκού Πολιτισμού. Έτσι όπως έχουν τα πράγματα σήμερα, το πτυχίο μας δεν έχει καμία πρακτική χρησιμότητα. Είναι αδιανόητο να υπάρχουν ακόμη τέτοιες ανισότητες μεταξύ των αποφοίτων του ιδίου πανεπιστημίου (για παράδειγμα, οι απόφοιτοι του τμήματος πληροφορικής δεν αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα). Ζητάμε την άμεση ένταξή μας σε κωδικό ΠΕ, έτσι ώστε να κατοχυρωθούν και στην πράξη τα επαγγελματικά μας δικαιώματα, τα οποία περιγράφονται στα άρθρα 1 και 2 του ΠΔ66/2009.
2. Η υφιστάμενη αντιστοίχηση μιας θεματικής ενότητας (ΘΕ) με 3 μαθήματα εξαμήνου των συμβατικών ΑΕΙ είναι εντελώς εσφαλμένη και σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Αυτό άλλωστε το διαπιστώνουν καθημερινά όλοι οι συμφοιτητές που έχουν φοιτήσει σε κάποιο συμβατικό ίδρυμα (όπως και εγώ). Είναι συνεπώς επιβεβλημένη η αντιστοίχηση μιας ΘΕ με 5 μαθήματα, προκειμένου να αποφεύγονται οι όποιες παρερμηνείες.
Φοιτητής στο τέταρτο έτος του τμήματος Ευρωπαϊκού Πολιτισμού
1. Η δημιουργία κωδικού ΠΕ πολιτισμού ή η ένταξη σε υφιστάμενο κωδικό, αποτελεί πάγιο αίτημα των φοιτητών και των αποφοίτων του τμήματος Ευρωπαϊκού Πολιτισμού. Έτσι όπως έχουν τα πράγματα σήμερα, το πτυχίο μας δεν έχει καμία πρακτική χρησιμότητα. Είναι αδιανόητο να υπάρχουν ακόμη τέτοιες ανισότητες μεταξύ των αποφοίτων του ιδίου πανεπιστημίου (για παράδειγμα, οι απόφοιτοι του τμήματος πληροφορικής δεν αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα). Ζητάμε την άμεση ένταξή μας σε κωδικό ΠΕ, έτσι ώστε να κατοχυρωθούν και στην πράξη τα επαγγελματικά μας δικαιώματα, τα οποία περιγράφονται στα άρθρα 1 και 2 του ΠΔ66/2009. 2. Η υφιστάμενη αντιστοίχηση μιας θεματικής ενότητας (ΘΕ) με 3 μαθήματα εξαμήνου των συμβατικών ΑΕΙ είναι εντελώς εσφαλμένη και σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Αυτό άλλωστε το διαπιστώνουν καθημερινά όλοι οι συμφοιτητές που έχουν φοιτήσει σε κάποιο συμβατικό ίδρυμα (όπως και εγώ). Είναι συνεπώς επιβεβλημένη η αντιστοίχηση μιας ΘΕ με 5 μαθήματα, προκειμένου να αποφεύγονται οι όποιες παρερμηνείες. Φοιτητής στο τέταρτο έτος του τμήματος Ευρωπαϊκού Πολιτισμού