Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟ...ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ;
Είναι θλιβερό το γεγονός ότι ο κ. Υπουργός στο παρόν σχέδιο νόμου με τον πομπώδη τίτλο «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» ξέχασε εντελώς το Γυμνάσιο.
Αυτό δείχνει πόσο πολύ η Κυβέρνηση «υπολογίζει» τους εκπαιδευτικούς των Γυμνασίων και τους χιλιάδες μαθητές τους καθώς και την ανάγκη άμεσης αναδιάρθρωσης και βελτιστοποίησης μαθημάτων και ωρολογίου προγράμματος.
Με συνοπτικές διαδικασίες του ΥΠΕΠΘ ήδη η αισθητική αγωγή τείνει να εξοβελιστεί καθ' ολοκληρίαν από τα Γυμνάσια . Στον καιάδα ( και χωρίς καν διάλογο ) ήδη τέθηκε η τεχνολογία και είναι υπό διωγμό η πληροφορική και η βιολογία.
Αναρωτιέται εύλογα κανείς γιατί ο κ. Υπουργός ξέχασε εντελώς τα Γυμνάσια στο νεο νομοσχέδιο ;
Γιατί το να ισχυριστεί κάποιος από το ΥΠΕΠΘ ότι στο Γυμνάσιο δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα φυσικά και είναι ένα τεράστιο ψέμα.
Υπάρχουν πάρα πολλά στραβά και το ξέρουν πολύ καλά στο ΥΠΕΠΘ με τα πιο σημαντικά προβλήματα τα πολλά κακογραμμένα βιβλία και μια βιαστική και αποσπασματική ύλη.
Τι άλλο ετοιμάζουν πάλι για να φορτώσουν στις πλάτες των εκπαιδευτικών ;
Μήπως την εξομοίωση τους και την ενοποίηση τους με το Δημοτικό και τους Δασκάλους ;
Μήπως τελικά η Δευτεροβάθμια εκπαίδευση θα ξεκινάει τελικά...μόνο από την Α Λυκείου ;
Υ.Γ.
Σε αυτή τη χώρα του παραλόγου και της Τρόικας όλα είναι πλέον πιθανά ...
Αναρωτιόμαστε πολλοί από εμάς που έχουμε «βασικές» ειδικότητες μήπως είναι ο καιρός τελικά να την...κάνουμε προς κάποιο Λύκειο που θα έχει και πολύ ψωμί από τα...ιδιαίτερα;
Για να μην μας αποκαλούν μερικοί «συνάδελφοι» του Λυκείου και «Κορόιδα»...
Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟ...ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ; Είναι θλιβερό το γεγονός ότι ο κ. Υπουργός στο παρόν σχέδιο νόμου με τον πομπώδη τίτλο «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» ξέχασε εντελώς το Γυμνάσιο. Αυτό δείχνει πόσο πολύ η Κυβέρνηση «υπολογίζει» τους εκπαιδευτικούς των Γυμνασίων και τους χιλιάδες μαθητές τους καθώς και την ανάγκη άμεσης αναδιάρθρωσης και βελτιστοποίησης μαθημάτων και ωρολογίου προγράμματος. Με συνοπτικές διαδικασίες του ΥΠΕΠΘ ήδη η αισθητική αγωγή τείνει να εξοβελιστεί καθ' ολοκληρίαν από τα Γυμνάσια . Στον καιάδα ( και χωρίς καν διάλογο ) ήδη τέθηκε η τεχνολογία και είναι υπό διωγμό η πληροφορική και η βιολογία. Αναρωτιέται εύλογα κανείς γιατί ο κ. Υπουργός ξέχασε εντελώς τα Γυμνάσια στο νεο νομοσχέδιο ; Γιατί το να ισχυριστεί κάποιος από το ΥΠΕΠΘ ότι στο Γυμνάσιο δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα φυσικά και είναι ένα τεράστιο ψέμα. Υπάρχουν πάρα πολλά στραβά και το ξέρουν πολύ καλά στο ΥΠΕΠΘ με τα πιο σημαντικά προβλήματα τα πολλά κακογραμμένα βιβλία και μια βιαστική και αποσπασματική ύλη. Τι άλλο ετοιμάζουν πάλι για να φορτώσουν στις πλάτες των εκπαιδευτικών ; Μήπως την εξομοίωση τους και την ενοποίηση τους με το Δημοτικό και τους Δασκάλους ; Μήπως τελικά η Δευτεροβάθμια εκπαίδευση θα ξεκινάει τελικά...μόνο από την Α Λυκείου ; Υ.Γ. Σε αυτή τη χώρα του παραλόγου και της Τρόικας όλα είναι πλέον πιθανά ... Αναρωτιόμαστε πολλοί από εμάς που έχουμε «βασικές» ειδικότητες μήπως είναι ο καιρός τελικά να την...κάνουμε προς κάποιο Λύκειο που θα έχει και πολύ ψωμί από τα...ιδιαίτερα; Για να μην μας αποκαλούν μερικοί «συνάδελφοι» του Λυκείου και «Κορόιδα»...