Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ASEP HUNTER | 27 Νοεμβρίου 2009, 20:42
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κυρία Διαμαντοπούλου Διάβασα με έκπληξη τις δηλώσεις σας σε συνέντευξη στις 19/11 ότι: " 1) Βασική αρχή της κυβέρνησης είναι ότι όλες οι προσλήψεις στο δημόσιο-και στον χώρο της εκπαίδευσης- θα γίνονται μέσω ΑΣΕΠ. 2) Κάθε μόριο που έχει ο εκπαιδευτικός είτε ως ωρομίσθιος είτε ως αναπληρωτής, θα προσμετράται στον ΑΣΕΠ. 3) Οι αλλαγές θα αφορούν στον επόμενο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, δηλαδή, οι προσλήψεις για τη σχολική χρονιά 2010 - 11, θα γίνουν με το ισχύον σύστημα. Είναι σαφές ότι θα υπάρξουν μεταβατικές περίοδοι, όπως είχαμε τονίσει εξαρχής»...." Κυρία Διαμαντοπούλου δεν μπορώ να καταλάβω ένα βασικό πράγμα.Ήδη χιλιάδες συνάδελφοι μου αναπληρωτές και ωρομίσθιοι που κάλυψαν τις μεγάλες ανάγκες μιας χρεοκοπημένης οικονομίας και κοινωνίας έχουν πετύχει αλλεπάλληλες φορές στον διαγωνισμό και κατέθεσαν ψυχή στο κυνήγι των μορίων της προϋπηρεσίας. ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΑΣΕΠ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΘΟΥΝ ΤΑ ΜΟΡΙΑ;; ΜΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΤΥΧΕΙ ΗΔΗ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ. ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΠΙΚΑΛΕΙΣΤΕ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ..........ΚΑΙ ΞΑΝΑ. ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΙΣΩΣ ΤΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΤΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΝΟΗΜΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ. ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΟΠΩΣ ΛΕΤΕ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ Η ΠΡΟΥΠΥΡΕΣΙΑ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΑΥΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΛΙΣΤΕΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΩΝ + ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;