Η Πληροφορική ως επιστήμη ( όχι ως απόκτηση δεξιοτήτων) στο κομμάτι που αφορά την ανάπτυξη λογισμικού, βοηθά στην ανάπτυξη της ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ καθώς δίνει τη δυνατότητα στο μαθητή να δημιουργεί , να εφευρίσκει πολλάπλές λυσεις και να χρησιμοποιεί τη φαντασία του στην επίλυση προβλημάτων και επίσης να οργανώνει και συστηματοποιεί την οποιαδήποτε εργασία του. Αφού όλοι μας αναζητούμε ένα σχολείο που θα προάγει τη σκέψη και όχι την αποστήθιση, η κατάργηση και η απουσία μαθημάτων Πληροφορικής από το Νέο Λύκειο δεν αποτελούν θετική εξέλιξη.
Εξάλλου θα ήθελα να υπενθυμίσω και τις συστάσεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου παλιότερα (2006/962/EC) καθώς και την πρόσφατη έκθεση (Νοε. 2012) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (http://europa.eu/rapid/press-release_IP-12-1224_el.htm)του δικτύου Eurydice για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπάιδευση που συνηγορούν στα παραπάνω.
Με εκτίμηση.
Η Πληροφορική ως επιστήμη ( όχι ως απόκτηση δεξιοτήτων) στο κομμάτι που αφορά την ανάπτυξη λογισμικού, βοηθά στην ανάπτυξη της ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ καθώς δίνει τη δυνατότητα στο μαθητή να δημιουργεί , να εφευρίσκει πολλάπλές λυσεις και να χρησιμοποιεί τη φαντασία του στην επίλυση προβλημάτων και επίσης να οργανώνει και συστηματοποιεί την οποιαδήποτε εργασία του. Αφού όλοι μας αναζητούμε ένα σχολείο που θα προάγει τη σκέψη και όχι την αποστήθιση, η κατάργηση και η απουσία μαθημάτων Πληροφορικής από το Νέο Λύκειο δεν αποτελούν θετική εξέλιξη. Εξάλλου θα ήθελα να υπενθυμίσω και τις συστάσεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου παλιότερα (2006/962/EC) καθώς και την πρόσφατη έκθεση (Νοε. 2012) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (http://europa.eu/rapid/press-release_IP-12-1224_el.htm)του δικτύου Eurydice για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπάιδευση που συνηγορούν στα παραπάνω. Με εκτίμηση.