Μένω έκπληκτος από το γεγονός ότι ο Τομέας Εφαρμοσμένων Τεχνών λείπει από το "νέο" ΕΠΑΛ.
Σε μιά χώρα με τόσο έντονη καλλιτεχνική παράδοση, αναρωτιέμαι: Ποιά είναι η θέση του καλλιτέχνη και των σπουδών του στην ελληνική κοινωνία; Τι κάνει το κράτος, που υποτίθεται ότι πασχίζει για τα "κοινά οφέλη" γι' αυτό;
Η απάντηση δόθηκε με το νέο Επαγγελματικό Λύκειο & την απουσία του Τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών!
Αυτοί που θα αποφοιτήσουν από το ΕΠΑΛ από ένα Τομέα που δεν τους εκφράζει, θα χρειασθεί να πάνε στο ΙΕΚ (Δημόσιο ή Ιδιωτικό)ή στις ΣΕΚ, για να παρακολουθήσουν μιά ειδικότητα παίρνοντας πτυχίο της άτυπης εκπ/σης (χωρίς ιδιαίτερο θεωρητικό υπόβαθρο).
Η δε δικαιολογία ότι ανάλογες σπουδές παρέχονται σε αρκετές βαθμίδες εκπ/σης το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο αποδεικνύει την άνιση μεταχείρηση των ειδικοτήτων ...
Μένω έκπληκτος από το γεγονός ότι ο Τομέας Εφαρμοσμένων Τεχνών λείπει από το "νέο" ΕΠΑΛ. Σε μιά χώρα με τόσο έντονη καλλιτεχνική παράδοση, αναρωτιέμαι: Ποιά είναι η θέση του καλλιτέχνη και των σπουδών του στην ελληνική κοινωνία; Τι κάνει το κράτος, που υποτίθεται ότι πασχίζει για τα "κοινά οφέλη" γι' αυτό; Η απάντηση δόθηκε με το νέο Επαγγελματικό Λύκειο & την απουσία του Τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών! Αυτοί που θα αποφοιτήσουν από το ΕΠΑΛ από ένα Τομέα που δεν τους εκφράζει, θα χρειασθεί να πάνε στο ΙΕΚ (Δημόσιο ή Ιδιωτικό)ή στις ΣΕΚ, για να παρακολουθήσουν μιά ειδικότητα παίρνοντας πτυχίο της άτυπης εκπ/σης (χωρίς ιδιαίτερο θεωρητικό υπόβαθρο). Η δε δικαιολογία ότι ανάλογες σπουδές παρέχονται σε αρκετές βαθμίδες εκπ/σης το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο αποδεικνύει την άνιση μεταχείρηση των ειδικοτήτων ...