Σίγουρα καλύτερος ο νέος τρόπος υπολογισμού του ΒΠΑ. Αλλά:
δεν αποφεύγεται το γεγονός ότι πολλοί καθηγητές θα βάζουν πολύ εύκολα πολύ μεγάλες βαθμολογίες, καθώς είτε πχ βάλει 17 στο μαθητή ή 20, αν γράψει Μ.Ο. π.χ. 13, και στις δύο περιπτώσεις ο αναπροσαρμοσμένος βαθμός της τάξης θα είναι 14. Και πολλοί καθηγητές θα φουσκώνουν τους βαθμούς ωστε να είναι σιγουροι ότι δε θα επηρεάσουν την τελική βαθμολογία πρόσβασης. Έτσι, όμως, θα υπάρχουν πολλοί απόφοιτοι με πολύ υψηλά απολυτήρια χωρίς να το αξίζουν.
Μια λύση σε αυτό το πρόβλημα θα ήταν π.χ. η εξής:
αν ο βαθμός προαγωγής ή απόλυσης κάθε τάξης είναι μεγαλύτερος από 3 μονάδες από το Μ.Ο. των πανελλαδικών, τότε να αναπροσαρμόζεται ο βαθμός αυτός προς τα κάτω από το (Μ.Ο. + 1) τόσες μονάδες όσες είναι παραπάνω από το (Μ.Ο.+ 3), το πολύ ,όμως, μέχρι του ορίου του Μ.Ο. Ο αναπροσαρμοσμένος πλέον βαθμός να πολλαπλασιάζεται με τον ανα τάξη προβλεπόμενο συντελεστή. `
π.χ. ο μαθητής έχει Μ.Ο. πανελλαδικών 13 και Α λυκείου 15, Β λυκείου 17, Γ λυκείου 17,5. Τότε, αναπροσαρμοσμένοι βαθμοί:
Α λυκείου: 14 (Δηλ. Μ.Ο. +1), Β Λυκειου 14 (Δηλ. Μ.Ο. +1), Γ λυκείου 13,5 (δηλ. [(Μ.Ο. +1) - 0,5].
Έτσι, θα το σκέφτονται πολύ να βάλουν πολυ υψηλότερη βαθμολογία από αυτη που αξίζει ο μαθητής.
Σίγουρα καλύτερος ο νέος τρόπος υπολογισμού του ΒΠΑ. Αλλά: δεν αποφεύγεται το γεγονός ότι πολλοί καθηγητές θα βάζουν πολύ εύκολα πολύ μεγάλες βαθμολογίες, καθώς είτε πχ βάλει 17 στο μαθητή ή 20, αν γράψει Μ.Ο. π.χ. 13, και στις δύο περιπτώσεις ο αναπροσαρμοσμένος βαθμός της τάξης θα είναι 14. Και πολλοί καθηγητές θα φουσκώνουν τους βαθμούς ωστε να είναι σιγουροι ότι δε θα επηρεάσουν την τελική βαθμολογία πρόσβασης. Έτσι, όμως, θα υπάρχουν πολλοί απόφοιτοι με πολύ υψηλά απολυτήρια χωρίς να το αξίζουν. Μια λύση σε αυτό το πρόβλημα θα ήταν π.χ. η εξής: αν ο βαθμός προαγωγής ή απόλυσης κάθε τάξης είναι μεγαλύτερος από 3 μονάδες από το Μ.Ο. των πανελλαδικών, τότε να αναπροσαρμόζεται ο βαθμός αυτός προς τα κάτω από το (Μ.Ο. + 1) τόσες μονάδες όσες είναι παραπάνω από το (Μ.Ο.+ 3), το πολύ ,όμως, μέχρι του ορίου του Μ.Ο. Ο αναπροσαρμοσμένος πλέον βαθμός να πολλαπλασιάζεται με τον ανα τάξη προβλεπόμενο συντελεστή. ` π.χ. ο μαθητής έχει Μ.Ο. πανελλαδικών 13 και Α λυκείου 15, Β λυκείου 17, Γ λυκείου 17,5. Τότε, αναπροσαρμοσμένοι βαθμοί: Α λυκείου: 14 (Δηλ. Μ.Ο. +1), Β Λυκειου 14 (Δηλ. Μ.Ο. +1), Γ λυκείου 13,5 (δηλ. [(Μ.Ο. +1) - 0,5]. Έτσι, θα το σκέφτονται πολύ να βάλουν πολυ υψηλότερη βαθμολογία από αυτη που αξίζει ο μαθητής.