Για ποιο λόγο εξοστρακίζονται τα ιταλικά και τα ισπανικά από το Νέο Λύκειο; Είμαι μόνιμη καθηγήτρια ιταλικών και με διδασκαλία της γλώσσας για τρεις μόλις χρονιές (α',β',γ' γυμνασίου) και μόνο μέσα στο σχολείο μαθήτριές μου πήραν το ΚΠΓ Α1 και Α2. Αν διδάσκονταν τα ιταλικά και στο δημοτικό και στο λύκειο τα παιδιά αυτά θα αποφοιτούσαν έχοντας ένα αξιόλογο πτυχίο στα χέρια τους. Ποια άλλη από τις ξένες γλώσσες που διδάσκονται στο δημόσιο σχολείο έχει καταφέρει να στείλει μαθητές σε εξετάσεις γλωσσομάθειας (και μάλιστα με 100% επιτυχία) μόνο με τις ώρες διδασκαλίας που προσφέρονται στο σχολικό πρόγραμμα και με τις συνθήκες που όλοι οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί γνωρίζουν;
Να ενταχθούν τα ιταλικά στο πρόγραμμα σπουδών του δημοτικού και του λυκείου και να αυξηθούν σε 3 οι ώρες διδασκαλίας της β' ξένης γλώσσας σε γυμνάσιο και λύκειο.Δείτε λίγο το πρακτικό όφελος για τους μαθητές.
Για ποιο λόγο εξοστρακίζονται τα ιταλικά και τα ισπανικά από το Νέο Λύκειο; Είμαι μόνιμη καθηγήτρια ιταλικών και με διδασκαλία της γλώσσας για τρεις μόλις χρονιές (α',β',γ' γυμνασίου) και μόνο μέσα στο σχολείο μαθήτριές μου πήραν το ΚΠΓ Α1 και Α2. Αν διδάσκονταν τα ιταλικά και στο δημοτικό και στο λύκειο τα παιδιά αυτά θα αποφοιτούσαν έχοντας ένα αξιόλογο πτυχίο στα χέρια τους. Ποια άλλη από τις ξένες γλώσσες που διδάσκονται στο δημόσιο σχολείο έχει καταφέρει να στείλει μαθητές σε εξετάσεις γλωσσομάθειας (και μάλιστα με 100% επιτυχία) μόνο με τις ώρες διδασκαλίας που προσφέρονται στο σχολικό πρόγραμμα και με τις συνθήκες που όλοι οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί γνωρίζουν; Να ενταχθούν τα ιταλικά στο πρόγραμμα σπουδών του δημοτικού και του λυκείου και να αυξηθούν σε 3 οι ώρες διδασκαλίας της β' ξένης γλώσσας σε γυμνάσιο και λύκειο.Δείτε λίγο το πρακτικό όφελος για τους μαθητές.