Μιας και το γενικό λύκειο γίνεται προθάλαμος για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, εφόσον επικεντρώνεται στην διδασκαλία των μαθημάτων που θα εξεταστούν οι μαθητές στις πανελλήνιες εξετάσεις, ας κάνει έναν βήμα μπροστά και ας δώσει τη δυνατότητα στους μαθητές να επιλέγουν οι ίδιοι τον καθηγητή τους από το δυναμικό του σχολείου όπως και στο φροντιστήριο και βεβαίως οι γραπτές εξετάσεις να μην διορθώνονται από τον "οικείο" διδάσκοντα αλλά από έτερο διδάσκοντα με διόρθωση του προφορικού βαθμού σε περίπτωση απόκλισης. Δώστε την ευκαιρία στους μαθητές να μάθουν ΜΕΣΑ στο δημόσιο σχολείο.
Διαφορετικά απλά γυρνάμε στις δέσμες του 90 όπου ζήσαμε την έντονη απαξίωση του σχολείου, το οποίο ειδικά σήμερα με εξετάσεις στην Α λυκείου απο τράπεζα θεμάτων, θα διεκπεραιώνει το ρόλο του απλά σαν εξεταστικό κέντρο προαγωγής μαθητών.
Μιας και το γενικό λύκειο γίνεται προθάλαμος για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, εφόσον επικεντρώνεται στην διδασκαλία των μαθημάτων που θα εξεταστούν οι μαθητές στις πανελλήνιες εξετάσεις, ας κάνει έναν βήμα μπροστά και ας δώσει τη δυνατότητα στους μαθητές να επιλέγουν οι ίδιοι τον καθηγητή τους από το δυναμικό του σχολείου όπως και στο φροντιστήριο και βεβαίως οι γραπτές εξετάσεις να μην διορθώνονται από τον "οικείο" διδάσκοντα αλλά από έτερο διδάσκοντα με διόρθωση του προφορικού βαθμού σε περίπτωση απόκλισης. Δώστε την ευκαιρία στους μαθητές να μάθουν ΜΕΣΑ στο δημόσιο σχολείο. Διαφορετικά απλά γυρνάμε στις δέσμες του 90 όπου ζήσαμε την έντονη απαξίωση του σχολείου, το οποίο ειδικά σήμερα με εξετάσεις στην Α λυκείου απο τράπεζα θεμάτων, θα διεκπεραιώνει το ρόλο του απλά σαν εξεταστικό κέντρο προαγωγής μαθητών.