Ως ελάχιστο που μπορούμε να κάνουμε ως καθηγητές των ειδικοτήτων που μας κατάργησαν χωρίς λόγο, και δη της Νοσηλευτικής, απέναντι στα παιδιά μας -τα δικά μας και τους μαθητές μας- είναι να ζητήσουμε την επαναφορά των τομέων μας και των καθηγητών τους πίσω στα Επαγγελματικά Λύκεια.
Ως ευγνωμοσύνη για αυτούς που πριν από εμάς αγωνίστηκαν για παροχή γνώσεων, ως υποχρέωση ενεργών πολιτών για τις μελλοντικές γενιές να έχουν πρόσβαση στη γνώση.
Ως γονείς που επιθυμούν μόρφωση για τα παιδιά τους και τα παιδιά των φίλων τους.
Ως καθηγητές που διδάσκουμε για αξίες και ιδανικά για αγάπη στο συνάνθρωπο, σεβασμό και ισότητα ευκαιριών, θεωρούμε υποχρέωση μας να μη μείνουμε άπραγοι σε αυτή την αδικία που συμβαίνει στον εκπαιδευτικό χώρο.
Ακράτου Παναγιώτα ΠΕ18.10
Νούλα Ελένη ΠΕ 18.10
Πουλιάνα Αικατερίνη ΠΕ 18.10
Τσέτσιλα Ελπινίκη ΠΕ 18.10
Ψαριανού Βασιλική ΠΕ 18.10
Ως ελάχιστο που μπορούμε να κάνουμε ως καθηγητές των ειδικοτήτων που μας κατάργησαν χωρίς λόγο, και δη της Νοσηλευτικής, απέναντι στα παιδιά μας -τα δικά μας και τους μαθητές μας- είναι να ζητήσουμε την επαναφορά των τομέων μας και των καθηγητών τους πίσω στα Επαγγελματικά Λύκεια. Ως ευγνωμοσύνη για αυτούς που πριν από εμάς αγωνίστηκαν για παροχή γνώσεων, ως υποχρέωση ενεργών πολιτών για τις μελλοντικές γενιές να έχουν πρόσβαση στη γνώση. Ως γονείς που επιθυμούν μόρφωση για τα παιδιά τους και τα παιδιά των φίλων τους. Ως καθηγητές που διδάσκουμε για αξίες και ιδανικά για αγάπη στο συνάνθρωπο, σεβασμό και ισότητα ευκαιριών, θεωρούμε υποχρέωση μας να μη μείνουμε άπραγοι σε αυτή την αδικία που συμβαίνει στον εκπαιδευτικό χώρο. Ακράτου Παναγιώτα ΠΕ18.10 Νούλα Ελένη ΠΕ 18.10 Πουλιάνα Αικατερίνη ΠΕ 18.10 Τσέτσιλα Ελπινίκη ΠΕ 18.10 Ψαριανού Βασιλική ΠΕ 18.10