Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Δέσποινα Κ. | 27 Νοεμβρίου 2009, 20:18
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κυρία Υπουργέ, καταθέτω τις απόψεις μου ως γονιός που πληρώνει αδρά τις ανεπάρκειες της δημόσιου εκπαιδευτικού μας συστήματος αλλά και των ίδιων των εκπαιδευτικών. Δεν είναι τυχαίο πως το όνειρο των περισσοτέρων συμπολιτών μας είναι να γίνουν εκπαιδευτικοί, καθώς θεωρείται - και έτσι είναι κατά τη γνώμη μου - πως είναι οι εργαζόμενοι που εργάζονται λιγότερο από όλους, αμείβονται καλά και έχουν το λιγότερο άγχος. Δεν αξιολογούνται ποτέ, δεν δίνουν λόγο στους απο-δέκτες των υπηρεσιών τους, δεν έχουν συνέπειες για την ανεπαρκή αποτελεσματικότητά τους. Εκτιμώ βεβαίως πως για τις κακοδαιμονίες της δημόσιας εκπαίδευσης δεν έχουν την ευθύνη εξολοκλήρου. Προφανώς υπάρχουν και πολλοί άλλοι λόγοι. Όμως καμία μεταρρύθμιση με στόχο τη βελτίωση της δημόσιας Παιδείας μας δεν μπορεί να πετύχει αν οι εκπαιδευτικοί δεν είναι κατάλληλοι και αποφασισμένοι να δουλέψουν σκληρά. Δεν αντέχουμε να πληρώνουμε την αδιαφορία τους, την έλλειψη ενδιαφέροντος και την απουσία ικανοτήτων και δυνατοτήτων. Πού ακούστηκε ότι όλοι όσοι αποφοιτούν από το Πανεπιστήμιο είναι ικανοί να μπαίνουν στην τάξη; Επιτέλους ας εφαρμοσθεί το σύστημα των εξετάσεων μέσω ΑΣΕΠ σε συνδυασμό με διαρκή αξιολόγηση του έργου που παρέχουν. Κουραστήκαμε να πληρώνουμε ιδιαίτερα και φροντιστήρια για να καλύψουμε την αδιαφορία τους. Εξοργιζόμαστε κάθε φορά που διαπιστώνουμε την έλλειψη στοιχειώδους παιδαγωγικής προσέγγισης των παιδιών μας. Προαπαιτούμενο πρέπει να είναι η παιδαγωγική τους πιστοποίηση ενώ πρέπει να εφαρμόζεται και η υποχρεωτική συνεχής επιμόρφωσή τους. Θέλουμε τον εκπαιδευτικό στη θέση του από την πρώτη μέρα του σχολείου, θέλουμε τον εκπαιδευτικό σε μια κατά το δυνατόν σταθερή σχέση με το σχολείο και τα παιδιά και όχι περαστικό από το σχολείο ως ωρομίσθιο ή αναπληρωτή. Κάποτε πρέπει η ελληνική Πολιτεία να αποφασίσει με βάση το συμφέρον των παιδιών και των γονιών! Νομίζουμε ότι έφτασε η ώρα!