Διάβασα με αρκετή προσοχή σχεδόν όλα τα σχόλια αλλά ΔΕΝ έχω καταλάβει ακόμη γιατί ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η/Υ πρέπει να είναι Πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα για όλους τους μαθητές των Θετικών σπουδών.
Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ μπορεί να γίνει ειδικό μάθημα για σχολές Πληροφορικής όπως το Σχέδιο για την Αρχιτεκτονική, τα Αγγλικά για την Αγγλική φιλολογία κ.λ.π.
Αναβάθμιση της Πληροφορικής στο Λύκειο συμφωνώ να γίνει μπαίνοντας ως μάθημα στα Γενικής Παιδείας σε όλες τις τάξεις.
Το ότι ζούμε στον αιώνα των Υπολογιστών δε σημαίνει ότι βασικές επιστήμες όπως π.χ. η Χημεία και η Βιολογία πρέπει να παραγκωνίζονται.
Στο κάτω-κάτω αφήστε τις σχολές να αποφασίσουν τι πρέπει να ξέρουν οι φοιτητές τους.
Προσωπικά συμφέροντα κύριοι της Πληροφορικής (και καταλαβαίνετε πολύ καλά τι εννοώ...) αφήστε κατά μέρος. Αυτό μόνο σας νοιάζει κι όχι η αναβάθμιση και διατήρηση του μαθήματος...
Πέτρος Μιχαήλ-Γυμναστής
Διάβασα με αρκετή προσοχή σχεδόν όλα τα σχόλια αλλά ΔΕΝ έχω καταλάβει ακόμη γιατί ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η/Υ πρέπει να είναι Πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα για όλους τους μαθητές των Θετικών σπουδών. Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ μπορεί να γίνει ειδικό μάθημα για σχολές Πληροφορικής όπως το Σχέδιο για την Αρχιτεκτονική, τα Αγγλικά για την Αγγλική φιλολογία κ.λ.π. Αναβάθμιση της Πληροφορικής στο Λύκειο συμφωνώ να γίνει μπαίνοντας ως μάθημα στα Γενικής Παιδείας σε όλες τις τάξεις. Το ότι ζούμε στον αιώνα των Υπολογιστών δε σημαίνει ότι βασικές επιστήμες όπως π.χ. η Χημεία και η Βιολογία πρέπει να παραγκωνίζονται. Στο κάτω-κάτω αφήστε τις σχολές να αποφασίσουν τι πρέπει να ξέρουν οι φοιτητές τους. Προσωπικά συμφέροντα κύριοι της Πληροφορικής (και καταλαβαίνετε πολύ καλά τι εννοώ...) αφήστε κατά μέρος. Αυτό μόνο σας νοιάζει κι όχι η αναβάθμιση και διατήρηση του μαθήματος... Πέτρος Μιχαήλ-Γυμναστής