Θα μου επιτρέψετε να τοποθετηθώ εναντίον της κατάργησης του τομέα Υγείας Πρόνοιας με στοιχεία μέσα από την προσωπική μου εμπειρία ως εκπαιδευτικός (Φυσικός) σε ΕΠΑΛ. Πρόκειται όχι απλά για έναν τομέα που λειτουργεί με κυρίαρχο το στοιχείο της προσφοράς και της ευσυνειδησίας εκ μέρους των εκπαιδευτικών των ειδικοτήτων. Ελκει το μεγαλύτερο ποσοστό των μαθητών, δίνοντάς τους την ευκαιρία όχι μόνο να καταρτιστούν σε βάθος με γνώσεις χρήσιμες για τη ζωή και την επαγγελματική τους πορεία αλλά στις δύσκολες εποχές που διανύουμε τους δίνει την ελπίδα να προσπαθήσουν για ένα καλύτερο αύριο, να νιώθουν ότι μπορούν να προσεγγίσουν τα όνειρα που έκαναν από παιδιά. Αλλά και για τους εκπαιδευτικούς είναι αναπάντεχο να χάνουν την εργασία τους. Πίσω από τους αριθμούς μητρώου εκπαιδευτικών υπάρχουν ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΖΩΕΣ, οικογένειες, όνειρα, ευθύνες...
Θα μου επιτρέψετε να τοποθετηθώ εναντίον της κατάργησης του τομέα Υγείας Πρόνοιας με στοιχεία μέσα από την προσωπική μου εμπειρία ως εκπαιδευτικός (Φυσικός) σε ΕΠΑΛ. Πρόκειται όχι απλά για έναν τομέα που λειτουργεί με κυρίαρχο το στοιχείο της προσφοράς και της ευσυνειδησίας εκ μέρους των εκπαιδευτικών των ειδικοτήτων. Ελκει το μεγαλύτερο ποσοστό των μαθητών, δίνοντάς τους την ευκαιρία όχι μόνο να καταρτιστούν σε βάθος με γνώσεις χρήσιμες για τη ζωή και την επαγγελματική τους πορεία αλλά στις δύσκολες εποχές που διανύουμε τους δίνει την ελπίδα να προσπαθήσουν για ένα καλύτερο αύριο, να νιώθουν ότι μπορούν να προσεγγίσουν τα όνειρα που έκαναν από παιδιά. Αλλά και για τους εκπαιδευτικούς είναι αναπάντεχο να χάνουν την εργασία τους. Πίσω από τους αριθμούς μητρώου εκπαιδευτικών υπάρχουν ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΖΩΕΣ, οικογένειες, όνειρα, ευθύνες...