Οι ειδικότητες υγείας και πρόνειας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι απόλύτως αναγκαίες και έχουν ζήτηση από τους μαθητές. Το επιχείρημα ότι υπάρχουν σε πολλές βαθμίδες εκπαίδευσης είναι αβάσιμο αφού και άλλοι τομείς (γεωπονίας, δομικών έργων κ.λ.π.) υπάρχουν επίσης και σε άλλες βαθμίδες. Αλήθεια, ποιά αξιολόγηση πραγματική έγινε η οποία να εξάγει επιστημονικά συμπεράσματα ότι η διοίκηση - οικονομία, τα δομικά έργα έχουν ζήτηση και μάλιστα επαγγελματική αποκατάσταση;
Οι ειδικότητες υγείας και πρόνειας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι απόλύτως αναγκαίες και έχουν ζήτηση από τους μαθητές. Το επιχείρημα ότι υπάρχουν σε πολλές βαθμίδες εκπαίδευσης είναι αβάσιμο αφού και άλλοι τομείς (γεωπονίας, δομικών έργων κ.λ.π.) υπάρχουν επίσης και σε άλλες βαθμίδες. Αλήθεια, ποιά αξιολόγηση πραγματική έγινε η οποία να εξάγει επιστημονικά συμπεράσματα ότι η διοίκηση - οικονομία, τα δομικά έργα έχουν ζήτηση και μάλιστα επαγγελματική αποκατάσταση;