Οι τομείς υγείας και πρόνειας είναι απολύτως αναγκαίες και έχουν μεγάλη ζήτηση από τους μαθητές. Το επιχείρημα κατάργησής τους ότι υπάρχουν σε αρκετές βαθμίδες εκαπίδευσης είναι αβάσιμο αφού και άλλοι τομείς που δεν καταργήθηκαν (π.χ. δομικών έργων, γεωπονίας) υπάρχουν επίσης και σε άλλες βαθμίδες. Ποιά έγκυρη αξιολόγηση έκρινε με επιστημονικό τρόπο ότι τομείς όπως π.χ. διοίκησης - οικονομίας έχουν ζήτηση και επαγγελματική αποκατάσταση στην Ελλάδα;
Είναι άδικο να καταργηθούν οι ειδικότητες υγείας πρόνοιας για τους μαθητές και μαθήτριες οι οποίοι μόνο μέσω του Γενικού Λυκείου πλέον θα μπορούν να εισαχθούν στα αντίστοιχα ΤΕΙ.
Και όλοι αυτοί οι καθηγητές με πείρα, μεταπτυχιακά και διδακτορικά που διορίστηκαν με διαφανείς διαδικασίες περισσεύουν; Θα τους απασχολήσετε καπου και πότε; Διώχνετε καθηγητές ΠΕ - ΤΕ τη στιγμή που δηλώνετε ότι θέλετε προσωπικό υψηλών προσόντων στο δημόσιο;
Οι τομείς υγείας και πρόνειας είναι απολύτως αναγκαίες και έχουν μεγάλη ζήτηση από τους μαθητές. Το επιχείρημα κατάργησής τους ότι υπάρχουν σε αρκετές βαθμίδες εκαπίδευσης είναι αβάσιμο αφού και άλλοι τομείς που δεν καταργήθηκαν (π.χ. δομικών έργων, γεωπονίας) υπάρχουν επίσης και σε άλλες βαθμίδες. Ποιά έγκυρη αξιολόγηση έκρινε με επιστημονικό τρόπο ότι τομείς όπως π.χ. διοίκησης - οικονομίας έχουν ζήτηση και επαγγελματική αποκατάσταση στην Ελλάδα; Είναι άδικο να καταργηθούν οι ειδικότητες υγείας πρόνοιας για τους μαθητές και μαθήτριες οι οποίοι μόνο μέσω του Γενικού Λυκείου πλέον θα μπορούν να εισαχθούν στα αντίστοιχα ΤΕΙ. Και όλοι αυτοί οι καθηγητές με πείρα, μεταπτυχιακά και διδακτορικά που διορίστηκαν με διαφανείς διαδικασίες περισσεύουν; Θα τους απασχολήσετε καπου και πότε; Διώχνετε καθηγητές ΠΕ - ΤΕ τη στιγμή που δηλώνετε ότι θέλετε προσωπικό υψηλών προσόντων στο δημόσιο;