Νόμιζα ότι από καιρό είχαμε καταλάβει το πρόβλημα με τις Πανελλήνιες Εξετάσεις. Είχαν ακουστεί τότε σοβαρά απόψεις για πλήρη κατάργηση των Πανελληνίων και εξειδικευμένες εξετάσεις από το κάθε τμήμα. Αντι λοιπόν τώρα να γίνουν βήματα προς αυτή τη πορεία, πηγαίνουμε 30 χρόνια πίσω λέγοντας ότι πρέπει να δίνουν τα παιδιά Μαθηματικά και Φυσική μόνο? Δεν λέω είναι βασικά μαθήματα άλλα υπάρχουν 2 θέματα με αυτό το νομοσχέδιο.
1) το αυτονόητο ότι δεν μπορεί να μπει κάποιος σε μία σχολή Πληροφορικής χωρίς να έχει ιδέα τι είναι Πληροφορική ή τι περίπου πρόκειται να κάνει στη ζωή του. Τα μαθηματικά έχουν λόγο ύπαρξης γιατί όλες οι σχολές έχουν πολλά μαθήματα μαθηματικών αλλά το να δίνει κανείς Φυσική και Χημεία για να μπεί σε αυτές τις σχολές είναι απαράδεκτο.
2) με την υποβάθμιση του μαθήματος της Πληροφορικής με πολλούς τρόπους δίνουμε την εντύπωση ότι τελικά δεν έχει μεγάλη αξία και σαν επιστήμα και σαν εργαλείο και συμβάλουμε στην διαιώνιση του προβλήματος του ψηφιακού αναλφαβητισμού που υπάρχει στη χώρα μας.
Πιστεύω ότι αυτό το νομοσχέδιο είναι άκυρο από την πρώτη κιόλας σκέψη του. Αυτό που φαίνεται να θέλουν να πετύχουν είναι να απολύσουν ή και να μην έχουν ανάγκη σαν εκπαιδευτικούς τους καθηγητές Πληροφορικής. Αυτός όμως είναι ένας λάθος κατά τη γνώμη μου τρόπος.
Νόμιζα ότι από καιρό είχαμε καταλάβει το πρόβλημα με τις Πανελλήνιες Εξετάσεις. Είχαν ακουστεί τότε σοβαρά απόψεις για πλήρη κατάργηση των Πανελληνίων και εξειδικευμένες εξετάσεις από το κάθε τμήμα. Αντι λοιπόν τώρα να γίνουν βήματα προς αυτή τη πορεία, πηγαίνουμε 30 χρόνια πίσω λέγοντας ότι πρέπει να δίνουν τα παιδιά Μαθηματικά και Φυσική μόνο? Δεν λέω είναι βασικά μαθήματα άλλα υπάρχουν 2 θέματα με αυτό το νομοσχέδιο. 1) το αυτονόητο ότι δεν μπορεί να μπει κάποιος σε μία σχολή Πληροφορικής χωρίς να έχει ιδέα τι είναι Πληροφορική ή τι περίπου πρόκειται να κάνει στη ζωή του. Τα μαθηματικά έχουν λόγο ύπαρξης γιατί όλες οι σχολές έχουν πολλά μαθήματα μαθηματικών αλλά το να δίνει κανείς Φυσική και Χημεία για να μπεί σε αυτές τις σχολές είναι απαράδεκτο. 2) με την υποβάθμιση του μαθήματος της Πληροφορικής με πολλούς τρόπους δίνουμε την εντύπωση ότι τελικά δεν έχει μεγάλη αξία και σαν επιστήμα και σαν εργαλείο και συμβάλουμε στην διαιώνιση του προβλήματος του ψηφιακού αναλφαβητισμού που υπάρχει στη χώρα μας. Πιστεύω ότι αυτό το νομοσχέδιο είναι άκυρο από την πρώτη κιόλας σκέψη του. Αυτό που φαίνεται να θέλουν να πετύχουν είναι να απολύσουν ή και να μην έχουν ανάγκη σαν εκπαιδευτικούς τους καθηγητές Πληροφορικής. Αυτός όμως είναι ένας λάθος κατά τη γνώμη μου τρόπος.