Στην προσπάθεια δημιουργίας ενός φτηνού-οικονομικού σχολείου θησιαστηκε αδίκως η επιστήμη της Πληροφορικής. Τα συγκεκριμένα μαθήματα είχαν προσφέρει και είχαν πολλά να προσφέρουν (όχι στους καθηγητές για τις ώρες) αλλά κυρίως στους μαθητές ως αναλυτική σκέψη και δεξιότητα. Κρίμα! γιατί κάποτε στους σχεδιασμούς θα πρέπει να λαμβάνονται οι μαθητές και το καλό τους και όχι τα συντεχνιακά συμφέροντα του κάθε κλάδου...
Στην προσπάθεια δημιουργίας ενός φτηνού-οικονομικού σχολείου θησιαστηκε αδίκως η επιστήμη της Πληροφορικής. Τα συγκεκριμένα μαθήματα είχαν προσφέρει και είχαν πολλά να προσφέρουν (όχι στους καθηγητές για τις ώρες) αλλά κυρίως στους μαθητές ως αναλυτική σκέψη και δεξιότητα. Κρίμα! γιατί κάποτε στους σχεδιασμούς θα πρέπει να λαμβάνονται οι μαθητές και το καλό τους και όχι τα συντεχνιακά συμφέροντα του κάθε κλάδου...