• Σχόλιο του χρήστη 'Μ .Δ καθηγήτρια Θεσσαλονίκη' | 16 Αυγούστου 2013, 13:37

    ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΗΝ ΕΝΤΟΝΗ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΩΡΩΝ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ.ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΤΑΣΕΤΑΙ ΣΤΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΑ ΕΠΙΛΕΓΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΠΟΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΕΣ,ΘΑ ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΣΩ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΖΩΤΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ. ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥΣ ΣΕ ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ, ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΝ,ΝΑ ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΟΥΝ,ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΟΠΤΙΚΑ ΕΡΕΘΙΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΤΟΥΣ ΖΩΗ, ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟΤΟΝΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΣΗΜΕΡΑ. ΑΣ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΥΤΑ.