Πολύ θετική καινοτομία αποτελεί η επιλογή των μαθημάτων που πρέπει να εξετάζονται οι υποψήφιοι των παιδαγωγικών σχολών να είναι η ΝΕΟΕΛ. ΓΛΩΣΣΑ, τα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, οι ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ και η ΙΣΤΟΡΙΑ, διότι τα μαθημάτα αυτά συνθέτουν τον κύριο κορμό μαθημάτων του Δημοτικού Σχολείου και επομένως η καλή γνώση αυτών πρέπει να είναι το κριτήριο για την επιλογή των μελλοντικών δασκάλων.
Το πιο σημαντικό στοιχείο στο νέο τρόπο πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποτελεί η προσμέτρηση της επίδοσης σε κάθε μάθημα, αφού όλοι γνωρίζουμε ότι η κατάργηση της κατά το παρελθόν οδήγησε σε απαξίωση και αδιαφορία εκ μέρους των μαθητών για την πλειοψηφία των μαθημάτων και η επικέντρωσή τους ακόμη και από την Α΄Λυκείου μόνο σε αυτά που θα διαγωνιζόταν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις. Με τον τρόπο που τώρα προτείνεται δίνεται το κίνητρο στα παιδιά να ενδιαφέρονται για όλα τα μαθήματα με αποτέλεσμα να αποφοιτούν από το Λύκειο με περισσότερες γνώσεις μαθημάτων γενικής παιδείας.
Πολύ θετική καινοτομία αποτελεί η επιλογή των μαθημάτων που πρέπει να εξετάζονται οι υποψήφιοι των παιδαγωγικών σχολών να είναι η ΝΕΟΕΛ. ΓΛΩΣΣΑ, τα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, οι ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ και η ΙΣΤΟΡΙΑ, διότι τα μαθημάτα αυτά συνθέτουν τον κύριο κορμό μαθημάτων του Δημοτικού Σχολείου και επομένως η καλή γνώση αυτών πρέπει να είναι το κριτήριο για την επιλογή των μελλοντικών δασκάλων. Το πιο σημαντικό στοιχείο στο νέο τρόπο πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποτελεί η προσμέτρηση της επίδοσης σε κάθε μάθημα, αφού όλοι γνωρίζουμε ότι η κατάργηση της κατά το παρελθόν οδήγησε σε απαξίωση και αδιαφορία εκ μέρους των μαθητών για την πλειοψηφία των μαθημάτων και η επικέντρωσή τους ακόμη και από την Α΄Λυκείου μόνο σε αυτά που θα διαγωνιζόταν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις. Με τον τρόπο που τώρα προτείνεται δίνεται το κίνητρο στα παιδιά να ενδιαφέρονται για όλα τα μαθήματα με αποτέλεσμα να αποφοιτούν από το Λύκειο με περισσότερες γνώσεις μαθημάτων γενικής παιδείας.