Στην Ελλάδα του 2013 το σύνθημα από κόμμα που βρίσκεται στην εξουσία είναι η λέξη ΑΝΑΠΤΥΞΗ.
Αλήθεια πως μπορεί να επιτευχθεί ανάπτυξη, αύξηση της παραγωγής, καινοτομία χωρίς τη χρήση νέων τεχνολογιών;
Όλοι συμφωνούμε ότι οι νέες τεχνολογίες είναι η βάση της ανάπτυξης και βάση για την παραγωγή.
Όλες οι επιστήμες πλέον (φυσική, χημεία, μαθηματικά κ.α) στηρίζονται στη χρήση υπολογιστών για προσομοίωση πειραμάτων, για έρευνα και παραγωγή γνώσης.
Όλα τα προγράμματα σπουδών των πανεπιστημίων (σχολες θετικών επιστημών, πολυτεχνεία, μέχρι και οικονομικό) έχουν προγραμματισμό ως βασικό μάθημα. Όλοι σπεύδουν μετά τις σπουδές τους στις παραπάνω επιστήμες να κάνουν μεταπτυχιακό στην πληροφορική, για να μπορέσουν να προγραμματίσουν γιατί ειναι βασικό εργαλείο ανέλιξης στη δουλειά τους και στην έρευνα.
Εκεί που η Ευρώπη διδάσκει προγραμματισμό στα σχολεία δεκαετίες πριν την Ελλάδα, η Ελλάδα κανει την καινοτομία τελικά κι επιστρέφει δεκαετίες πίσω!
Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ πρέπει να γίνει ξανά πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα και συγκεκριμένα:
Β λυκείου ως μάθημα κορμού
Γ λυκείου Επιστήμη Υπολογιστών(6 ώρες) , ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα για εισαγωγή σε Πολυτεχνείο, σχολές θετικών επιστημών.
Παπαγεωργίου Χαρά
Εργαστηριακός Συνεργάτης ΑΤΕΙ Ιονίων Νήσων
Τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην ΟΙκονομία
Στην Ελλάδα του 2013 το σύνθημα από κόμμα που βρίσκεται στην εξουσία είναι η λέξη ΑΝΑΠΤΥΞΗ. Αλήθεια πως μπορεί να επιτευχθεί ανάπτυξη, αύξηση της παραγωγής, καινοτομία χωρίς τη χρήση νέων τεχνολογιών; Όλοι συμφωνούμε ότι οι νέες τεχνολογίες είναι η βάση της ανάπτυξης και βάση για την παραγωγή. Όλες οι επιστήμες πλέον (φυσική, χημεία, μαθηματικά κ.α) στηρίζονται στη χρήση υπολογιστών για προσομοίωση πειραμάτων, για έρευνα και παραγωγή γνώσης. Όλα τα προγράμματα σπουδών των πανεπιστημίων (σχολες θετικών επιστημών, πολυτεχνεία, μέχρι και οικονομικό) έχουν προγραμματισμό ως βασικό μάθημα. Όλοι σπεύδουν μετά τις σπουδές τους στις παραπάνω επιστήμες να κάνουν μεταπτυχιακό στην πληροφορική, για να μπορέσουν να προγραμματίσουν γιατί ειναι βασικό εργαλείο ανέλιξης στη δουλειά τους και στην έρευνα. Εκεί που η Ευρώπη διδάσκει προγραμματισμό στα σχολεία δεκαετίες πριν την Ελλάδα, η Ελλάδα κανει την καινοτομία τελικά κι επιστρέφει δεκαετίες πίσω! Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ πρέπει να γίνει ξανά πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα και συγκεκριμένα: Β λυκείου ως μάθημα κορμού Γ λυκείου Επιστήμη Υπολογιστών(6 ώρες) , ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα για εισαγωγή σε Πολυτεχνείο, σχολές θετικών επιστημών. Παπαγεωργίου Χαρά Εργαστηριακός Συνεργάτης ΑΤΕΙ Ιονίων Νήσων Τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην ΟΙκονομία