Αν ένα μάθημα είναι χρήσιμο τη σημερινή εποχή της πληροφορίας
είναι αυτό των ερευνητικών εργασιών.
Τα προτεινόμενα θέματα που εξετάζονται ανταποκρίνονται στα ενδιαφέροντα των μαθητών και τα εμπλέκουν σε διαδικασίες διερεύνησης.
Κανένα άλλο μάθημα στο σημερινό σχολείο δεν είναι τόσο ενδιαφέρον και συναρπαστικό στους μαθητές.
Όσοι θεωρούν ότι δεν είναι χρήσιμο είναι γιατί δεν ανέλαβαν ποτέ
αυτό το μάθημα φοβούμενοι το καινούριο και ανατρεπτικό που εμπεριέχει.
Η μετωπική διδασκαλία και το δασκαλοκεντρικό σύστημα που καθιστούν το βιβλίο ιερό ευαγγέλιο δε ταιριάζουν στο νέο σχολείο και στο 21 αιώνα.
Όλες οι εφευρέσεις και τα επιτεύγματα του ανθρώπου δεν προήλθαν από απλή αποστήθιση και εφαρμογή νόμων αλλά από την έρευνα, τη διασταύρωση απόψεων, τη συνεργασία και την ομαδική δουλειά που προσφέρουν οι ερευνητικές εργασίες.
Είναι σημαντικό να επαναφέρετε τις ερευνητικές εργασίες στη Β Επάλ.
Ήταν πολύ σωστή κίνηση να εμπεριέχεται στην Α και στη Β Επάλ.
Αν ένα μάθημα είναι χρήσιμο τη σημερινή εποχή της πληροφορίας είναι αυτό των ερευνητικών εργασιών. Τα προτεινόμενα θέματα που εξετάζονται ανταποκρίνονται στα ενδιαφέροντα των μαθητών και τα εμπλέκουν σε διαδικασίες διερεύνησης. Κανένα άλλο μάθημα στο σημερινό σχολείο δεν είναι τόσο ενδιαφέρον και συναρπαστικό στους μαθητές. Όσοι θεωρούν ότι δεν είναι χρήσιμο είναι γιατί δεν ανέλαβαν ποτέ αυτό το μάθημα φοβούμενοι το καινούριο και ανατρεπτικό που εμπεριέχει. Η μετωπική διδασκαλία και το δασκαλοκεντρικό σύστημα που καθιστούν το βιβλίο ιερό ευαγγέλιο δε ταιριάζουν στο νέο σχολείο και στο 21 αιώνα. Όλες οι εφευρέσεις και τα επιτεύγματα του ανθρώπου δεν προήλθαν από απλή αποστήθιση και εφαρμογή νόμων αλλά από την έρευνα, τη διασταύρωση απόψεων, τη συνεργασία και την ομαδική δουλειά που προσφέρουν οι ερευνητικές εργασίες. Είναι σημαντικό να επαναφέρετε τις ερευνητικές εργασίες στη Β Επάλ. Ήταν πολύ σωστή κίνηση να εμπεριέχεται στην Α και στη Β Επάλ.