Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΝΤΑΙΛΙΑΝΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ | 27 Νοεμβρίου 2009, 21:37
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη κυρία Υπουργέ, θα ήθελα κι εγώ να καταθέσω τις απόψεις μου όσον αφορά το νέο νομοσχέδιο για την πολύπαθη Παιδεία. Σχετικά με τον τρόπο πρόσληψης των εκπαιδευτικών θεωρώ ότι δεν θα έπρεπε να ακυρωθεί η προσπάθεια που έγινε για αρκετά χρόνια από ανθρώπους που επένδυσαν στην εκπαίδευση, και με προσωπικό και οικογενειακό κόστος, έφτασαν κοντα στον μόνιμο διορισμό τους. Ακόμη περισσότερο κάποιοι οι οποίοι συμμετείχαν και επέτυχαν σε παλαιότερους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ,και συγχρόνως έχουν και προυπηρεσία 15-16-18 και 20 μηνών,είναι κρίμα για όλους αυτούς να ακυρώνονται όλες οι προσπάθειες που έκαναν(και επιτυχίες ΑΣΕΠ-άρα άξιοι θεωρητικά-και εμπειρία στην τάξη-άρα άξιοι και πρακτικά). Άρα,προσωπική μου άποψη είναι να εξαντληθούν οι επιτυχόντες των προηγουμένων ΑΣΕΠ ανάλογα και με την προυπηρεσία τους, και μετά να διενεργηθεί νέος διαγωνισμός. Όσον αφορά τώρα τις μεταθέσεις-αποσπάσεις-παραμονή στην οργανική ή τόπο διορισμου ή όπως αλλοιώς θέλετε πείτε το,πιστεύω ότι η διετία ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ υπηρέτησης στην οργανική είναι αρκετή για την θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης(όταν λέω <> εννοώ την παρουσία για ΔΥΟ έτη του εκπαιδευτικού στην τοποθέτησή του και όχι την <> με απόσπαση σε γραφείο δίπλα στο σπίτι του.Αυτό μάλιστα θα μπορούσε να ισχύσει και αναδρομικά γιατί δεν φαντάζεστε πόσοι εκπ/κοί αισθάνονται οργή βλέποντας κάποιον που <> στο γραφείο παίρνοντας μόρια δυσπρόσιτου, να παίρνει μετάθεση πριν από κάποιον που πραγματικά υπηρέτησε στο σχολείο του αλλά αυτό είχε λίγα μόρια, με αποτέλεσμα ο έχων <> να τον προσπεράσει. Για τις αποσπάσεις,θα πρέπει μέσα στα κριτήρια να μπούν η οικογενειακή και οικονομική κατάσταση,όπως επίσης και αν έχει υπηρετηθεί η οργανική (πραγματικά και πάλι). Τέλος, όσον αφορά την αξιολόγηση ,εξασφαλίστε ότι θα είναι αντικειμενική, αδιάβλητη και κυρίως μακριά από σκοπιμότητες (κυρίως μικροπολιτικές) και δεν πιστεύω ότι υπάρχει εκπαιδευτικός που να αντιδράσει.Μαζί με την αξιολόγηση όμως θα πρέπει να υπάρξει και συνεχής επιμόρφωση και στήριξη του εκπαιδευτικού στο εθνικής σημασίας έργο που επιτελεί. Ευχαριστώ για την προσοχή σας και εύχομαι οι όποιες αλλαγές να είναι πρός το συμφέρον της Παιδείας και του κοινωνικού συνόλου.