Επιτρέψτε μου μερικές προτάσεις:
1. Βγαίνουν είτε τελείως τα Θρησκευτικά από τη Γ Λυκείου (1ώρο μάθημα) είτε βγαίνουν από τις εξετάσεις της Γ Λυκείου.
2. Λόγω της ουσιαστικής έλλειψης μαθημάτων πληροφορικής στο Γενικό Λύκειο, προτείνω στη Γ Λυκείου, να υπάρχει ακόμη ένα μάθημα στην Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών για επιλογή μεταξύ Χημείας και Επιστήμης Υπολογιστών. Διαφορετικά, υπάρχει φόβος να περάσει ένα παιδί σε τμήμα πληροφορικής ή στο πολυτεχνείο και να μη ξέρει ούτε τι είναι ο προγραμματισμός, όπως γινόταν πριν από 30 και πλέον χρόνια!
Επιτρέψτε μου μερικές προτάσεις: 1. Βγαίνουν είτε τελείως τα Θρησκευτικά από τη Γ Λυκείου (1ώρο μάθημα) είτε βγαίνουν από τις εξετάσεις της Γ Λυκείου. 2. Λόγω της ουσιαστικής έλλειψης μαθημάτων πληροφορικής στο Γενικό Λύκειο, προτείνω στη Γ Λυκείου, να υπάρχει ακόμη ένα μάθημα στην Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών για επιλογή μεταξύ Χημείας και Επιστήμης Υπολογιστών. Διαφορετικά, υπάρχει φόβος να περάσει ένα παιδί σε τμήμα πληροφορικής ή στο πολυτεχνείο και να μη ξέρει ούτε τι είναι ο προγραμματισμός, όπως γινόταν πριν από 30 και πλέον χρόνια!