Αρχική Νέο εκπαιδευτικό σύστημαΆρθρο 08: Ομάδες Προσανατολισμού, Τομείς και ΕιδικότητεςΣχόλιο του χρήστη Πέννα Σ. Βρεφονηπιοκόμος -Νηπιαγωγός | 16 Αυγούστου 2013, 15:29
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η κατάργηση του Τομέα Υγείας Πρόνοιας των ΕΠΑ.Λ.-ΕΠΑ.Σ είναι από κάθε απόψη ανεξήγητη αν λάβουμε υπόψη ότι: 1)Συγκέντρωνε τις προτιμήσεις της μεγάλης πλειονότητας των μαθητών- κυρίως μαθητριών- των ΕΠΑ.Λ-ΕΠΑ.Σ όπου λειτουργούσε ο Τομέας αυτός. 2)Έδινε, στην τρίχρονη φοίτηση στο ΕΠΑ.Λ., την δυνατότητα απόκτησης ειδίκευσης, παράλληλα με την Γενική Παιδεία, σε αντικείμενα που επέτρεπαν στους αποφοίτους να βγουν με αξιώσεις στη δύσκολη σημερινή αγορά εργασίας. Αυτός ήταν, άλλωστε, ο βασικός λόγος της προτίμησής τους. 3)Είναι ΑΔΙΚΟ για τους μαθητές και εκπαιδευτικούς. Ο ισχυρισμός ότι τα αντικείμενα του Τομέα Υγείας καλύπτονται με μεταλυκειακές σπουδές (Ι.Ε.Κ., Α.Τ.Ε.Ι. Α.Ε.Ι) δεν μπορεί να σταθεί εύκολα διότι: α)Οι μαθητές-μαθήτριες των ΕΠΑ.Λ- ΕΠΑ.Σ, στο μεγαλύτερο μέρος τους, αντιμετωπίζουν οικονομικά, κοινωνικά και οικογενειακά προβλήματα και δεν τους είναι εύκολο να συνεχίσουν σπουδές μετά το Λύκειο. β) Όλες, σχεδόν, οι ειδικότητες των ΕΠΑ.Λ υπάρχουν και σε ανώτερες βαθμίδες Εκπαίδευσης. Η επαναφορά του Τομέα Υγείας και η ένταξη των αντίστοιχων ειδικοτήτων (Βοηθών Βρεφοκόμων, Νοσηλευτών κά) στο Τεχνολογικό Λύκειο είναι καθοριστικής σημασίας στις σημερινές κοινωνικές συνθήκες. Επίσης είναι σημαντικό να αξιοποιηθεί η πολύχρονη επένδυση της Ελληνικής Πολιτείας σε διδακτική εμπειρία και γνώσεις των εκπαιδευτικών με όποιο τρόπο αυτό είναι δυνατό (π.χ. μετατάξεις στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, διοικητικό προσωπικό κλπ) με σύγχρονη διατήρηση της εργασιακής τους σχέσης με το δημόσιο.