Αξιότιμε κ. Υπουργέ,
Προσωπικά θεωρώ αρνητική εξέλιξη την κατάργηση της νεοελληνικής λογοτεχνίας ως μάθημα πανελλαδικώς εξεταζόμενο, τουλάχιστον στο πεδίο των ανθρωπιστικών επιστημών. Ανεξάρτητα από τα όποια μειονεκτήματα που πιθανόν υπήρχαν στον τρόπο εξέτασης του μαθήματος, μια τέτοια ρύθμιση θα επιφέρει το εξής αποτέλεσμα : υποψήφιοι προς εισαγωγή στις σχολές ανθρωπιστικών σπουδών δεν θα διδάσκονται με εμπεριστατωμένο τρόπο κείμενα μεγάλων λογοτεχνών όπως ο Σολωμός, ο Καβάφης και ο Βιζυηνός. Επιπλέον, το μάθημα αυτό , μέσω των διδασκόμενων λογοτεχνικών κειμένων, εφοδίαζε τους μαθητές με ηθικές αξίες και πρότυπα, στοιχεία απαραίτητα για την εξέλιξη της προσωπικότητάς τους. Για όλους τους παραπάνω λόγους, πιστεύω ότι η κατάργηση της νεοελληνικής λογοτεχνίας ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα αποτελεί μια αρνητική εξέλιξη για τις ανθρωπιστικές σπουδές.
Αξιότιμε κ. Υπουργέ, Προσωπικά θεωρώ αρνητική εξέλιξη την κατάργηση της νεοελληνικής λογοτεχνίας ως μάθημα πανελλαδικώς εξεταζόμενο, τουλάχιστον στο πεδίο των ανθρωπιστικών επιστημών. Ανεξάρτητα από τα όποια μειονεκτήματα που πιθανόν υπήρχαν στον τρόπο εξέτασης του μαθήματος, μια τέτοια ρύθμιση θα επιφέρει το εξής αποτέλεσμα : υποψήφιοι προς εισαγωγή στις σχολές ανθρωπιστικών σπουδών δεν θα διδάσκονται με εμπεριστατωμένο τρόπο κείμενα μεγάλων λογοτεχνών όπως ο Σολωμός, ο Καβάφης και ο Βιζυηνός. Επιπλέον, το μάθημα αυτό , μέσω των διδασκόμενων λογοτεχνικών κειμένων, εφοδίαζε τους μαθητές με ηθικές αξίες και πρότυπα, στοιχεία απαραίτητα για την εξέλιξη της προσωπικότητάς τους. Για όλους τους παραπάνω λόγους, πιστεύω ότι η κατάργηση της νεοελληνικής λογοτεχνίας ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα αποτελεί μια αρνητική εξέλιξη για τις ανθρωπιστικές σπουδές.