Όταν το 1991 μπήκα σε σχολή πληροφορικής, χωρίς ίχνος πληροφορικής στο σχολείο, το πρώτο πράγμα που αντίκρυσα στα αμφιθέατρα του πανεπιστημίου ήταν απόγνωση! Κάποιοι που ατομικά είχαμε κάποιες στοιχειώδεις γνώσεις προγραμματισμού φαντάζαμε Θεοί στους υπόλοιπους συμφοιτητές μας! Δε νοείται λοιπόν μη ύπαρξη Πανελλαδικώς εξεταζομένου μαθήματος αλγοριθμικής, είναι κοινή λογική αυτή! Χημεία ή Αλγοριθμική κύριοι, τι πιο απλό; Είναι πολλές οι σχολές Πληροφορικής, δε θα θελα τα παιδάκια που τις επιλέγουν να είναι αλγοριθμικά αναλφάβητοι, όπως ήμασταν εμείς της γενιάς μου.
Όταν το 1991 μπήκα σε σχολή πληροφορικής, χωρίς ίχνος πληροφορικής στο σχολείο, το πρώτο πράγμα που αντίκρυσα στα αμφιθέατρα του πανεπιστημίου ήταν απόγνωση! Κάποιοι που ατομικά είχαμε κάποιες στοιχειώδεις γνώσεις προγραμματισμού φαντάζαμε Θεοί στους υπόλοιπους συμφοιτητές μας! Δε νοείται λοιπόν μη ύπαρξη Πανελλαδικώς εξεταζομένου μαθήματος αλγοριθμικής, είναι κοινή λογική αυτή! Χημεία ή Αλγοριθμική κύριοι, τι πιο απλό; Είναι πολλές οι σχολές Πληροφορικής, δε θα θελα τα παιδάκια που τις επιλέγουν να είναι αλγοριθμικά αναλφάβητοι, όπως ήμασταν εμείς της γενιάς μου.