Ενώ βρίσκω στο νομομοσχέδιο θετικό το ότι αλλάζει ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών, αφού τα θέματα θα επιλέγονται κατά ένα μέρος από τράπεζα θεμάτων, έχω σημαντικές αντιρρήσεις σχετικά με τις επιλογές των σχολών από τους υποψηφίους ανάλογα με το επιτημονικό πεδίο στο οποίο διαγωνίστηκαν. Για παράδειγμα ένας υποψήφιος του β΄Ε.Π.Ε. Θετικές και τεχνολογικές επιστήμες δεν θα μπορεί να επιλέξει καμία σχολή από το γ'Ε.Π.Ε. των επιστημών υγείας αλλά και ούτε τις παιδαγωγικές σχολές που ανήκουν στο ε΄Ε.Π.Ε., πράγμα που γινόταν με το ισχύον μέχρι σήμερα σύστημα. Αν μάλιστα λάβουμε υπόψη ότι πολλά παιδιά δεν έχουν απόλυτα κατασταλαγμένες επιλογές στη ηλικία των 17-18 ετών που καλούνται να επιλέξουμ Ε.Π.Ε., τότε καταλήγουμε στο ότι η συγκεκριμένη διάταξη είναι αρκετά περιοριστική και δεν αφήνει πολλά περιθώρια επιλογής ειδικά σε μαθητές που ,αν και συγκέντρωσαν υψηλή βαθολογία,δεν μπορούν να επιλέξουν παρά μόνο από τις σχολές ενός επιστημονικού πεδίου. Προτείνω να μορεί ο μαθητής να επιλέγει και από άλλο παρεμφερές επιστημονικό πεδίο σχολές έστω και με κάποια ποινή στη μοριοδότηση λόγω μαθημάτων ή να δίνεται η ευκαιρία να εξετάζεται σε ένα μάθημα επιλογής, όπως γινόταν μέχρι τώρα, ώστε να του δίνεται αυτή η δυνατότητα.
Ενώ βρίσκω στο νομομοσχέδιο θετικό το ότι αλλάζει ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών, αφού τα θέματα θα επιλέγονται κατά ένα μέρος από τράπεζα θεμάτων, έχω σημαντικές αντιρρήσεις σχετικά με τις επιλογές των σχολών από τους υποψηφίους ανάλογα με το επιτημονικό πεδίο στο οποίο διαγωνίστηκαν. Για παράδειγμα ένας υποψήφιος του β΄Ε.Π.Ε. Θετικές και τεχνολογικές επιστήμες δεν θα μπορεί να επιλέξει καμία σχολή από το γ'Ε.Π.Ε. των επιστημών υγείας αλλά και ούτε τις παιδαγωγικές σχολές που ανήκουν στο ε΄Ε.Π.Ε., πράγμα που γινόταν με το ισχύον μέχρι σήμερα σύστημα. Αν μάλιστα λάβουμε υπόψη ότι πολλά παιδιά δεν έχουν απόλυτα κατασταλαγμένες επιλογές στη ηλικία των 17-18 ετών που καλούνται να επιλέξουμ Ε.Π.Ε., τότε καταλήγουμε στο ότι η συγκεκριμένη διάταξη είναι αρκετά περιοριστική και δεν αφήνει πολλά περιθώρια επιλογής ειδικά σε μαθητές που ,αν και συγκέντρωσαν υψηλή βαθολογία,δεν μπορούν να επιλέξουν παρά μόνο από τις σχολές ενός επιστημονικού πεδίου. Προτείνω να μορεί ο μαθητής να επιλέγει και από άλλο παρεμφερές επιστημονικό πεδίο σχολές έστω και με κάποια ποινή στη μοριοδότηση λόγω μαθημάτων ή να δίνεται η ευκαιρία να εξετάζεται σε ένα μάθημα επιλογής, όπως γινόταν μέχρι τώρα, ώστε να του δίνεται αυτή η δυνατότητα.