Επιβάλλεται η διδασκαλία της Αλγοριθμικής και του Προγραμματισμού αλλά και Πανελλαδική τους εξέταση για την εισαγωγή τόσο στα τμήματα των Πολυτεχνείων και των Σχολών Θετικών Επιστημών, όσο και στα τμήματα των Οικονομικών Επιστημών. Το σκεπτικό είναι γνωστό σε κάθε πολίτη που έχει έστω και ελάχιστη σχέση με τις σπουδές μετά το λύκειο αλλά και με τις ανάγκες τις αγοράς και έχει αναπτυχθεί σε προηγούμενα σχόλια. Δεν έχουμε δει καθόλου το αντίθετο σκεπτικό.
Μεγάλη είναι επίσης η ανάγκη οι απόφοιτοι των λυκείων μας να έχουν πολύ καλή γνώση της χρήσης των υπολογιστών. Αυτό φαίνεται από τα προσόντα που απαιτούνται για πρόσληψη τόσο στον δημόσιο, όσο και στον ιδιωτικό τομέα.
Επιβάλλεται η διδασκαλία της Αλγοριθμικής και του Προγραμματισμού αλλά και Πανελλαδική τους εξέταση για την εισαγωγή τόσο στα τμήματα των Πολυτεχνείων και των Σχολών Θετικών Επιστημών, όσο και στα τμήματα των Οικονομικών Επιστημών. Το σκεπτικό είναι γνωστό σε κάθε πολίτη που έχει έστω και ελάχιστη σχέση με τις σπουδές μετά το λύκειο αλλά και με τις ανάγκες τις αγοράς και έχει αναπτυχθεί σε προηγούμενα σχόλια. Δεν έχουμε δει καθόλου το αντίθετο σκεπτικό. Μεγάλη είναι επίσης η ανάγκη οι απόφοιτοι των λυκείων μας να έχουν πολύ καλή γνώση της χρήσης των υπολογιστών. Αυτό φαίνεται από τα προσόντα που απαιτούνται για πρόσληψη τόσο στον δημόσιο, όσο και στον ιδιωτικό τομέα.