Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Χουχούλης Ιωάννης | 27 Νοεμβρίου 2009, 21:45
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
θα πρέπει οι ωρομίσθιοι καθηγητές να διορίζονται με βάση τη βαθμολογία τους στις εξετάσεις του Α.Σ.Ε.Π και τα μόρια που έχουν καταφέρει να συγκεντρώσει. Επίσης θα πρέπει να έχουν το δικαίωμα να επιλέγουν όχι μόνο μία περιφέρεια (π.χ περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας) αλλά περισσότερες. Διότι με το ισχύον σύστημα υπάρχουν καθηγητές που ενώ έχουν χαμηλότερα μόρια έναντι άλλων, έχουν καταφέρει να διοριστούν ως ωρομίσθιοι μόνο και μόνο πονηρά σκεπτόμενοι,επειδή έχουν επιλέξει κάποια περιφέρεια χαμηλότερης ζήτησης και κατά συνέπεια χαμηλότερης βαθμολογίας, με αυτόν τον τρόπο αδικούνται οι ωρομίσθιοι με υψηλότερη βαθμολογία γιατί δεν έχουν το δικαίωμα να δηλώσουν πέραν της μίας περιφέρειας ή επειδή η περιφέρεια που έχουν δηλώσει είναι μεγαλύτερης ζήτησης και κατά συνέπεια υψηλότερης βαθμολογίας. Συνεπώς θα ήταν δικαιότερο να γίνονται οι διορισμοί των ωρομισθίων όπως και των αναπληρωτών, δηλαδή με βάση τα μόρια τους και έχοντας το δικαίωμα να δηλώνουν περισσότερες από μία περιφέρειες. Επιπλέον θα πρέπει να αποκλείονται από κάθε είδους διορισμού (μόνιμοι,αναπληρωτές,ωρομίσθιοι,24μηνου,30μηνου, πολύτεκνοι κ.τ.λ.π) οι καθηγητές που δεν έχουν καταφέρει να επιτύχουν στις εξετάσεις του Α.Σ.Ε.Π