Ζούμε στην εποχή της πληροφορίας και της αρκετά ανεπτυγμένης Τεχνολογίας, σχεδόν σε κάθε σπίτι υπάρχει έστω και ένας υπολογιστής, τον οποίο, έστω και για λάθος λόγους (Facebook κ.α.) ξέρει να χρησιμοποιεί κάθε νέο παιδί. Αντί λοιπόν να προσπαθήσουμε να μάθουμε στα παιδιά τις δυνατότητες αυτού του εργαλείου καθώς και να το βοηθήσουμε στην επαγγελματική του αποκατάσταση, όσο αυτή είναι δυνατή στις μέρες μας, χωρίς την ανάγκη κάποιου κεφαλαίου, αλλά να αρκεστεί στην τεχνογνωσία του (δημιουργία ιστοσελίδων, blogs, προγραμματισμό, internet, καθώς και πληθώρα προγραμμάτων) εμείς τείνουμε στο να κάνουμε τα παιδιά μας αναλφάβητα όσον αφορά την τεχνολογία και την πληροφορική. Πως σε μια Ελλάδα της κρίσης το Ελληνόπουλο, χωρίς κεφάλαιο θα βγει στην αγορά εργασίας να ανταγωνιστεί τον Ευρωπαίο; Η Πληροφορική στο Λύκειο αλλά και σε κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης θα πρέπει να αυξηθεί αντί να μειωθεί, και όχι σαν μαθήματα επιλογής που δεν "παίζουν" κανένα ρόλο στην βαθμολογία διότι με αυτόν τον τρόπο απαξιώνονται, αλλά ως βασικά μαθήματα.
Από την στιγμή που είχε μπει το μάθημα Α.Ε.Π.Π. στο Γενικό Λύκειο οι μαθητές ανέπτυξαν έναν πολύ πιο δομημένο τρόπο σκέψης, μπόρεσαν πολύ πιο εύκολα να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των αντίστοιχων σχολών των Πανεπιστημίων, αλλά και είχαν - έχουν ένα πολύ καλύτερο μέλλον.
Οπότε αν μας νοιάζει αυτή η χώρα και το μέλλον της πρέπει να σκεφτούμε το μέλλον της νέας γενιάς και ένα από τα μεγαλύτερα εφόδια είναι η Πληροφορική
Ζούμε στην εποχή της πληροφορίας και της αρκετά ανεπτυγμένης Τεχνολογίας, σχεδόν σε κάθε σπίτι υπάρχει έστω και ένας υπολογιστής, τον οποίο, έστω και για λάθος λόγους (Facebook κ.α.) ξέρει να χρησιμοποιεί κάθε νέο παιδί. Αντί λοιπόν να προσπαθήσουμε να μάθουμε στα παιδιά τις δυνατότητες αυτού του εργαλείου καθώς και να το βοηθήσουμε στην επαγγελματική του αποκατάσταση, όσο αυτή είναι δυνατή στις μέρες μας, χωρίς την ανάγκη κάποιου κεφαλαίου, αλλά να αρκεστεί στην τεχνογνωσία του (δημιουργία ιστοσελίδων, blogs, προγραμματισμό, internet, καθώς και πληθώρα προγραμμάτων) εμείς τείνουμε στο να κάνουμε τα παιδιά μας αναλφάβητα όσον αφορά την τεχνολογία και την πληροφορική. Πως σε μια Ελλάδα της κρίσης το Ελληνόπουλο, χωρίς κεφάλαιο θα βγει στην αγορά εργασίας να ανταγωνιστεί τον Ευρωπαίο; Η Πληροφορική στο Λύκειο αλλά και σε κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης θα πρέπει να αυξηθεί αντί να μειωθεί, και όχι σαν μαθήματα επιλογής που δεν "παίζουν" κανένα ρόλο στην βαθμολογία διότι με αυτόν τον τρόπο απαξιώνονται, αλλά ως βασικά μαθήματα. Από την στιγμή που είχε μπει το μάθημα Α.Ε.Π.Π. στο Γενικό Λύκειο οι μαθητές ανέπτυξαν έναν πολύ πιο δομημένο τρόπο σκέψης, μπόρεσαν πολύ πιο εύκολα να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των αντίστοιχων σχολών των Πανεπιστημίων, αλλά και είχαν - έχουν ένα πολύ καλύτερο μέλλον. Οπότε αν μας νοιάζει αυτή η χώρα και το μέλλον της πρέπει να σκεφτούμε το μέλλον της νέας γενιάς και ένα από τα μεγαλύτερα εφόδια είναι η Πληροφορική