Δεν αναρωτήθηκε κάποιος πως γίνεται στις Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες να μην υπάρχει το μάθημα της Πληροφορικής;
Περνάει δηλαδή ένας μαθητής σε μια τέτοιου είδους σχολή χωρίς να έχει πάρει καν ιδέα το τι είναι η Πληροφορική. Δηλαδή ο μαθητής θα μπαίνει στο Πολυτεχνείο νομίζοντας πως πληροφορική είναι το Internet.
Πως θα αντεπεξέλθει μετά στις πολύ υψηλές απαιτήσεις των σχολών αυτών (δίκτυα, προγραμματισμός, σήματα κ.α.) αλλά και πως θα ανταγωνιστεί συνομηλίκους του σε άλλες χώρες, όσον αφορά τις ικανότητες του και τις γνώσεις του, για να μην αναφέρω το ότι μέσα από τον προγραμματισμό ο νέος βλέπει τα πράγματα με έναν επιπλέον τρόπο σκέψης από αυτόν που είχε. Δώστε στα παιδιά μας όσο περισσότερα εφόδια μπορείτε για το μέλλον τους. Η πληροφορική δεν μπορεί να λείπει ούτε από το Λύκειο αλλά και ούτε επό τον τρόπο εισαγωγής στο Πανεπιστήμιο
Δεν αναρωτήθηκε κάποιος πως γίνεται στις Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες να μην υπάρχει το μάθημα της Πληροφορικής; Περνάει δηλαδή ένας μαθητής σε μια τέτοιου είδους σχολή χωρίς να έχει πάρει καν ιδέα το τι είναι η Πληροφορική. Δηλαδή ο μαθητής θα μπαίνει στο Πολυτεχνείο νομίζοντας πως πληροφορική είναι το Internet. Πως θα αντεπεξέλθει μετά στις πολύ υψηλές απαιτήσεις των σχολών αυτών (δίκτυα, προγραμματισμός, σήματα κ.α.) αλλά και πως θα ανταγωνιστεί συνομηλίκους του σε άλλες χώρες, όσον αφορά τις ικανότητες του και τις γνώσεις του, για να μην αναφέρω το ότι μέσα από τον προγραμματισμό ο νέος βλέπει τα πράγματα με έναν επιπλέον τρόπο σκέψης από αυτόν που είχε. Δώστε στα παιδιά μας όσο περισσότερα εφόδια μπορείτε για το μέλλον τους. Η πληροφορική δεν μπορεί να λείπει ούτε από το Λύκειο αλλά και ούτε επό τον τρόπο εισαγωγής στο Πανεπιστήμιο