Καλώς μπαίνει η Πληροφορική στο Δημοτικό, καλώς αυξάνεται κατά 1 ώρα στο Γυμνάσιο, μετά όμως;
Ξεκινάμε κάτι για να "μορφώσουμε" ένα παιδί και το αφήνουμε στη μέση.Το επίπεδο τον όσον μάθαινε ο μαθητής στο Λύκειο όσον αφορά την Πληροφορική (Προγραμματισμός αλλά και προγράμματα πάσης φύσεως) δεν μπορεί να διδαχθεί στην ηλικία του γυμνασίου. Προσφέρουμε δηλαδή στο μαθητή γνώσεις μέχρι ένα αρκετά χαμηλό επίπεδο, διότι αυτό ανταποκρίνεται στην ηλικία του, και σωστά μέχρι εδώ, αλλά μετά το αφήνουμε ξεκρέμαστο και του λέμε από εδώ και πέρα βγάλε μόνος σου τα κάστανα από την φωτιά όσον αφορά τις απαιτήσεις του μέλλοντος όπου όλοι ξέρουμε ότι η υπολογιστές έχουν για τα καλά μπει στη ζωή μας. Η πληροφορική όχι μόνο θα πρέπει να παραμείνει στο Λύκειο, αλλά και να αυξηθεί σαν βασικό μάθημα.
Καλώς μπαίνει η Πληροφορική στο Δημοτικό, καλώς αυξάνεται κατά 1 ώρα στο Γυμνάσιο, μετά όμως; Ξεκινάμε κάτι για να "μορφώσουμε" ένα παιδί και το αφήνουμε στη μέση.Το επίπεδο τον όσον μάθαινε ο μαθητής στο Λύκειο όσον αφορά την Πληροφορική (Προγραμματισμός αλλά και προγράμματα πάσης φύσεως) δεν μπορεί να διδαχθεί στην ηλικία του γυμνασίου. Προσφέρουμε δηλαδή στο μαθητή γνώσεις μέχρι ένα αρκετά χαμηλό επίπεδο, διότι αυτό ανταποκρίνεται στην ηλικία του, και σωστά μέχρι εδώ, αλλά μετά το αφήνουμε ξεκρέμαστο και του λέμε από εδώ και πέρα βγάλε μόνος σου τα κάστανα από την φωτιά όσον αφορά τις απαιτήσεις του μέλλοντος όπου όλοι ξέρουμε ότι η υπολογιστές έχουν για τα καλά μπει στη ζωή μας. Η πληροφορική όχι μόνο θα πρέπει να παραμείνει στο Λύκειο, αλλά και να αυξηθεί σαν βασικό μάθημα.