Με έκπληξη διαπίστωσα την κατανομή των ωρών των Φυσικών Επιστημών σε 2 Φυσικής, 2 Χημείας και 2 Βιολογίας. Η ύλη Βιολογίας, όλα τα προηγούμενα χρόνια, "έβγαινε" με μία ώρα την εβδομάδα. Τι άλλαξε τώρα και πρέπει να διπλασιαστεί ο χρόνος διδασκαλίας της και μάλιστα στα μαθήματα του κοινού κύκλου σπουδών;
Προσοχή μιλάμε για όλους τους μαθητές του Λυκείου και όχι τους υποψήφιους των ιατρικών - βιολογικών σχολών.
Αναρωτιέμαι τι θα κοπεί από την ύλη της Φυσικής για να μπορέσει να διδαχθεί σε μόνο 2 ώρες στην Α΄ τάξη και άλλες 2 ώρες στην Β΄ τάξη (Μήπως η διατήρηση της ενέργειας, μήπως ο Ηλεκτρομαγνητισμός, ή τίποτε πιο προωθημένο όπως οι κινήσεις...) Οι επιλογές του Υπουργού είναι σε τραγικά λάθος κατεύθυνση όσον αφορά το θέμα αυτό.
Η κατανομή 3 ώρες Φυσικής, 2 ώρες Χημείας και 1 ώρα Βιολογίας είναι η άμεση αλλαγή που πρέπει να γίνει χωρίς δεύτερη σκέψη και για τις δύο πρώτες τάξεις και επί πλέον να εξεταστεί η δυνατότητα προσθήκης 1 ώρας Φυσικής στην Γ τάξη.
Με έκπληξη διαπίστωσα την κατανομή των ωρών των Φυσικών Επιστημών σε 2 Φυσικής, 2 Χημείας και 2 Βιολογίας. Η ύλη Βιολογίας, όλα τα προηγούμενα χρόνια, "έβγαινε" με μία ώρα την εβδομάδα. Τι άλλαξε τώρα και πρέπει να διπλασιαστεί ο χρόνος διδασκαλίας της και μάλιστα στα μαθήματα του κοινού κύκλου σπουδών; Προσοχή μιλάμε για όλους τους μαθητές του Λυκείου και όχι τους υποψήφιους των ιατρικών - βιολογικών σχολών. Αναρωτιέμαι τι θα κοπεί από την ύλη της Φυσικής για να μπορέσει να διδαχθεί σε μόνο 2 ώρες στην Α΄ τάξη και άλλες 2 ώρες στην Β΄ τάξη (Μήπως η διατήρηση της ενέργειας, μήπως ο Ηλεκτρομαγνητισμός, ή τίποτε πιο προωθημένο όπως οι κινήσεις...) Οι επιλογές του Υπουργού είναι σε τραγικά λάθος κατεύθυνση όσον αφορά το θέμα αυτό. Η κατανομή 3 ώρες Φυσικής, 2 ώρες Χημείας και 1 ώρα Βιολογίας είναι η άμεση αλλαγή που πρέπει να γίνει χωρίς δεύτερη σκέψη και για τις δύο πρώτες τάξεις και επί πλέον να εξεταστεί η δυνατότητα προσθήκης 1 ώρας Φυσικής στην Γ τάξη.