Δεν καταλαβαίνω γιατί θα έπρεπε η Χημεία να εξετάζεται μόνο για την εισαγωγή σε Σχολές Υγείας, όπως γίνεται μέχρι σήμερα. Το μόνο που έχει επιτευχθεί με το υπάρχον σύστημα είναι η εισαγωγή εκατοντάδων μαθητών σε σχολές, στις οποίες η Χημεία αποτελεί βασικό μάθημα -και που δεν είναι μόνο τα Τμήματα Χημείας και Χημικών Μηχανικών, όπως έχει ήδη αναφερθεί. Το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί σε αυτές τις σχολές με μαθητές που το επίπεδο γνώσεών τους στη Χημεία είναι αυτό της Α' Λυκείου (αφού στη Β' Λυκείου έχουν ήδη επιλέξει θεωρητική ή τεχνολογική κατεύθυνση και δεν ασχολούνται πια με τη Χημεία) είναι πολύ μεγάλο.
Με τη λογική ότι η Χημεία δεν πρέπει να εξετάζεται γιατί δε χρειάζεται στα τμήματα Πληροφορικής και Μαθηματικών, θα έπρεπε να μην εξετάζεται και το μάθημα της Φυσικής ή της Νεοελληνικής Γλώσσας, αφού ούτε αυτά χρειάζονται για τα παραπάνω τμήματα...
Η Πληροφορική θα έπρεπε να διδάσκεται στο Λύκειο και να υπάρχει ως εξεταζόμενο μάθημα για ορισμένες σχολές, αλλά όχι όπως ίσχυε μέχρι σήμερα. Ένα μεγάλο ποσοστό μαθητών της τεχνολογικής κατεύθυνσης που εξετάζονται σήμερα στο μάθημα ΑΕΠΠ εισάγεται σε σχολές που διδάσκεται η Χημεία και όχι η Πληροφορική. Αυτό έπρεπε να διορθωθεί και καλώς διορθώθηκε. Δεν είναι λογικό να ζητάει κανείς να συνεχίσει να εξετάζεται η Πληροφορική όπως εξετάζεται σήμερα.
Δεν καταλαβαίνω γιατί θα έπρεπε η Χημεία να εξετάζεται μόνο για την εισαγωγή σε Σχολές Υγείας, όπως γίνεται μέχρι σήμερα. Το μόνο που έχει επιτευχθεί με το υπάρχον σύστημα είναι η εισαγωγή εκατοντάδων μαθητών σε σχολές, στις οποίες η Χημεία αποτελεί βασικό μάθημα -και που δεν είναι μόνο τα Τμήματα Χημείας και Χημικών Μηχανικών, όπως έχει ήδη αναφερθεί. Το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί σε αυτές τις σχολές με μαθητές που το επίπεδο γνώσεών τους στη Χημεία είναι αυτό της Α' Λυκείου (αφού στη Β' Λυκείου έχουν ήδη επιλέξει θεωρητική ή τεχνολογική κατεύθυνση και δεν ασχολούνται πια με τη Χημεία) είναι πολύ μεγάλο. Με τη λογική ότι η Χημεία δεν πρέπει να εξετάζεται γιατί δε χρειάζεται στα τμήματα Πληροφορικής και Μαθηματικών, θα έπρεπε να μην εξετάζεται και το μάθημα της Φυσικής ή της Νεοελληνικής Γλώσσας, αφού ούτε αυτά χρειάζονται για τα παραπάνω τμήματα... Η Πληροφορική θα έπρεπε να διδάσκεται στο Λύκειο και να υπάρχει ως εξεταζόμενο μάθημα για ορισμένες σχολές, αλλά όχι όπως ίσχυε μέχρι σήμερα. Ένα μεγάλο ποσοστό μαθητών της τεχνολογικής κατεύθυνσης που εξετάζονται σήμερα στο μάθημα ΑΕΠΠ εισάγεται σε σχολές που διδάσκεται η Χημεία και όχι η Πληροφορική. Αυτό έπρεπε να διορθωθεί και καλώς διορθώθηκε. Δεν είναι λογικό να ζητάει κανείς να συνεχίσει να εξετάζεται η Πληροφορική όπως εξετάζεται σήμερα.