Είναι απαράδεκτο τον 21ο αιώνα, τον αιώνα της βιολογίας,οι μαθητές μας να μην διδάσκονται θέματα Βιολογίας Γενικής Παιδείας σε όλες τις τάξεις του Λυκείου αλλά και του Γυμνασίου. Κατά την γνώμη μου, θα έπρεπε να υπάρχει ένα δίωρο μάθημα, με εργαστήρια,εργασίες και ύλη που να ανταποκρίνεται στον διαθέσιμο χρόνο, τις γνωστικές δυνατότητες των μαθητών και στις σύγχρονες θέσεις της επιστήμης. Από την άλλη μεριά παρατηρώ ότι η παρουσία του μαθήματος των θρησκευτικών εξακολουθεί να αποτελεί την μόνη σταθερή αξία του Ελληνικού σχολείου!
Είναι απαράδεκτο τον 21ο αιώνα, τον αιώνα της βιολογίας,οι μαθητές μας να μην διδάσκονται θέματα Βιολογίας Γενικής Παιδείας σε όλες τις τάξεις του Λυκείου αλλά και του Γυμνασίου. Κατά την γνώμη μου, θα έπρεπε να υπάρχει ένα δίωρο μάθημα, με εργαστήρια,εργασίες και ύλη που να ανταποκρίνεται στον διαθέσιμο χρόνο, τις γνωστικές δυνατότητες των μαθητών και στις σύγχρονες θέσεις της επιστήμης. Από την άλλη μεριά παρατηρώ ότι η παρουσία του μαθήματος των θρησκευτικών εξακολουθεί να αποτελεί την μόνη σταθερή αξία του Ελληνικού σχολείου!