Ως γονέας θα επιθυμούσα ένα λύκειο με περισσότερες επιλογές για τους μαθητές. Στν Α΄τάξη να προστεθεί στα μαθήματα επιλογής και η δεύτερη ξένη γλώσσα. Στη Β΄να γίνει η φιλοσοφία μάθημα επιλογής (αφού απ'οτι θυμάμαι από τα μαθητικά μου χρόνια ελάχιστο ήταν το ενδιαφέρον των μαθητών ) και να προστεθούν σαν επιλογής η πληροφορική, η β ξένη γλώσσα, το σχέδιο και η μουσική, για να μπορούν, όσοι μαθητές επιθυμούν την εισαγωγή τους σε αντίστοιχα τμήματα της γ/θμιας, να τα επιλέξουν για να προετοιμαστούν στο ειδικό μάθημα. Έτσι και εμάς τους γονείς βοηθάτε οικονομικά, αλλά και αξιοποιείτε τους αντίστοιχους καθηγητές, που σύμφωνα με τα δημοσιεύματα του Τύπου είναι υπεράριθμοι.Κάποιος πρότεινε να "σπάνε" τα τμήματα σε αυτά τα μαθήματα και να γίνονται ολιγομελή. Δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό,όμως συμφωνώ απόλυτα, καθηγητές υπάρχουν, αν διδάξουν με τις συνθήκες που επικρατούν στα φροντιστήρια μπορούν να πετύχουν τα ίδια, αν όχι καλύτερα αποτελέσματα. Στην γ΄τάξη θα υποστηρίξω όσους προτείνουν επιλογή μεταξύ χημείας-πληροφορικής. Επίσης, επειδή διάβασα σε σχόλια ότι πρέπει οι μαθητές να μπορούν να επιλέξουν -αντί για αγγλικά- γαλλικά ή γερμανικά, να επισημάνω ότι οι μαθητές έχουν αυτή την επιλογή: όποιος δε θέλει να διδαχθεί αγγλικά, μπορεί ελεύθερα με το συγκεκριμένο πρόγραμμα να επιλέξει άλλη γλώσσα. Θα ήθελα όμως να υπάρχουν σαν επιλογή και τα Ιταλικά-Ισπανικά. Τέλος, το μάθημα του ΣΕΠ, από έμπειρους όμως καθηγητές, που μπορούν να κατευθύνουν σωστά τα παιδιά μας να κάνουν τις σωστές επιλογές, και όχι μάθημα που θα χαρακτηρίζεται "η ώρα του παιδιού", όταν ανατίθεται σε καθηγητές που δεν έχουν καταρτισθεί σωστά.
Ως γονέας θα επιθυμούσα ένα λύκειο με περισσότερες επιλογές για τους μαθητές. Στν Α΄τάξη να προστεθεί στα μαθήματα επιλογής και η δεύτερη ξένη γλώσσα. Στη Β΄να γίνει η φιλοσοφία μάθημα επιλογής (αφού απ'οτι θυμάμαι από τα μαθητικά μου χρόνια ελάχιστο ήταν το ενδιαφέρον των μαθητών ) και να προστεθούν σαν επιλογής η πληροφορική, η β ξένη γλώσσα, το σχέδιο και η μουσική, για να μπορούν, όσοι μαθητές επιθυμούν την εισαγωγή τους σε αντίστοιχα τμήματα της γ/θμιας, να τα επιλέξουν για να προετοιμαστούν στο ειδικό μάθημα. Έτσι και εμάς τους γονείς βοηθάτε οικονομικά, αλλά και αξιοποιείτε τους αντίστοιχους καθηγητές, που σύμφωνα με τα δημοσιεύματα του Τύπου είναι υπεράριθμοι.Κάποιος πρότεινε να "σπάνε" τα τμήματα σε αυτά τα μαθήματα και να γίνονται ολιγομελή. Δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό,όμως συμφωνώ απόλυτα, καθηγητές υπάρχουν, αν διδάξουν με τις συνθήκες που επικρατούν στα φροντιστήρια μπορούν να πετύχουν τα ίδια, αν όχι καλύτερα αποτελέσματα. Στην γ΄τάξη θα υποστηρίξω όσους προτείνουν επιλογή μεταξύ χημείας-πληροφορικής. Επίσης, επειδή διάβασα σε σχόλια ότι πρέπει οι μαθητές να μπορούν να επιλέξουν -αντί για αγγλικά- γαλλικά ή γερμανικά, να επισημάνω ότι οι μαθητές έχουν αυτή την επιλογή: όποιος δε θέλει να διδαχθεί αγγλικά, μπορεί ελεύθερα με το συγκεκριμένο πρόγραμμα να επιλέξει άλλη γλώσσα. Θα ήθελα όμως να υπάρχουν σαν επιλογή και τα Ιταλικά-Ισπανικά. Τέλος, το μάθημα του ΣΕΠ, από έμπειρους όμως καθηγητές, που μπορούν να κατευθύνουν σωστά τα παιδιά μας να κάνουν τις σωστές επιλογές, και όχι μάθημα που θα χαρακτηρίζεται "η ώρα του παιδιού", όταν ανατίθεται σε καθηγητές που δεν έχουν καταρτισθεί σωστά.