Ως φοιτήτρια του τμήματος ηλεκτρολόγων μηχανικών του πολυτεχνίου της Πάτρας αυτό που μπορώ να παρατηρήσω είναι ότι το μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον που διδάχθηκα στην τελευταία τάξη του Λυκείου, μου έδωσε σημαντικές βάσεις για να κατανοήσω αρκετά πιο πολύπλοκες γλώσσες που διδάχθηκα στο πανεπιστήμιο, όπως είναι η C και η Java. Παιδιά της θετικής κατεύθυνσης που δεν είχαν βασικές γνώσεις προγραμματισμού είχαν μεγάλο πρόβλημα να κατανοήσουν έννοιες τις οποίες οι καθηγητές τις θεωρούν δεδομένες, όπως οι δομές "Εάν ... τότε", οι επαναληπτικές διαδικασίες και οι συναρτήσεις.
Ως φοιτήτρια του τμήματος ηλεκτρολόγων μηχανικών του πολυτεχνίου της Πάτρας αυτό που μπορώ να παρατηρήσω είναι ότι το μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον που διδάχθηκα στην τελευταία τάξη του Λυκείου, μου έδωσε σημαντικές βάσεις για να κατανοήσω αρκετά πιο πολύπλοκες γλώσσες που διδάχθηκα στο πανεπιστήμιο, όπως είναι η C και η Java. Παιδιά της θετικής κατεύθυνσης που δεν είχαν βασικές γνώσεις προγραμματισμού είχαν μεγάλο πρόβλημα να κατανοήσουν έννοιες τις οποίες οι καθηγητές τις θεωρούν δεδομένες, όπως οι δομές "Εάν ... τότε", οι επαναληπτικές διαδικασίες και οι συναρτήσεις.