H απορία και αγωνία μου αφορούν σαφώς τη νέα σχολική χρονιά: είναι 16 Αυγούστου και ακόμα είμαστε στη διαβούλευση, ενώ από Σεπτέμβριο η Α΄Λυκείου θα "τρέξει"το Νέο Λύκειο. Αυτό συνεπάγεται μεγάλο άγχος και πίεση για τον εκπαιδευτικό που καλείται να πλεύσει σε αχαρτογράφητη περιοχή, χωρίς ενημέρωση, προετοιμασία και εξοικείωση με τα νέα δεδομένα. Να υποθέσω ότι η περίφημη "Τράπεζα Θεμάτων"είναι ήδη έτοιμη;Ότι τα προγράμματα σπουδών είναι έτοιμα και εναρμονισμένα με το πνεύμα και τις στοχεύσεις του νέου νόμου και οι οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων έτοιμες προς αποστολή στα Λύκεια ή μήπως θα ξαναγίνουμε μαθητευόμενοι μάγοι;;
Η απορία μου αφορά την Α και Β Λυκείου για τα φιλολογικά μαθήματα , που δεν είναι μετρήσιμα, αλλά κυρίως είναι κειμενοκεντρικά , τόσο στη διδασκαλία όσο και την αξιολόγησή τους. Αυτό το 50% πώς υλοποιείται σε γλωσσικά μαθήματα;; Δεν είναι πια το ποσοστό όσο το είδος των προεπιλεγέντων θεμάτων σε αυτά τα μαθήματα. Δηλ. η τράπεζα θα μας δίνει με κλήρωση και θα ορίζει για πχ. τα κείμενα που δίνονται στις εξετάσεις της Νεοελληνικής Γλώσσας και οι καθηγητές θα βάζουν τις ερωτήσεις;;
Πολλές οι απορίες απ'όλες τις κατευθύνσεις...Μήπως να λειτουργήσει πιλοτικά για ένα χρόνο το Νέο Λύκειο στα Πειραματικά και να αξιολογηθεί σωστά το όλο εγχείρημα;;
Βάσω Ταμπακοπούλου ΠΕ02
H απορία και αγωνία μου αφορούν σαφώς τη νέα σχολική χρονιά: είναι 16 Αυγούστου και ακόμα είμαστε στη διαβούλευση, ενώ από Σεπτέμβριο η Α΄Λυκείου θα "τρέξει"το Νέο Λύκειο. Αυτό συνεπάγεται μεγάλο άγχος και πίεση για τον εκπαιδευτικό που καλείται να πλεύσει σε αχαρτογράφητη περιοχή, χωρίς ενημέρωση, προετοιμασία και εξοικείωση με τα νέα δεδομένα. Να υποθέσω ότι η περίφημη "Τράπεζα Θεμάτων"είναι ήδη έτοιμη;Ότι τα προγράμματα σπουδών είναι έτοιμα και εναρμονισμένα με το πνεύμα και τις στοχεύσεις του νέου νόμου και οι οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων έτοιμες προς αποστολή στα Λύκεια ή μήπως θα ξαναγίνουμε μαθητευόμενοι μάγοι;; Η απορία μου αφορά την Α και Β Λυκείου για τα φιλολογικά μαθήματα , που δεν είναι μετρήσιμα, αλλά κυρίως είναι κειμενοκεντρικά , τόσο στη διδασκαλία όσο και την αξιολόγησή τους. Αυτό το 50% πώς υλοποιείται σε γλωσσικά μαθήματα;; Δεν είναι πια το ποσοστό όσο το είδος των προεπιλεγέντων θεμάτων σε αυτά τα μαθήματα. Δηλ. η τράπεζα θα μας δίνει με κλήρωση και θα ορίζει για πχ. τα κείμενα που δίνονται στις εξετάσεις της Νεοελληνικής Γλώσσας και οι καθηγητές θα βάζουν τις ερωτήσεις;; Πολλές οι απορίες απ'όλες τις κατευθύνσεις...Μήπως να λειτουργήσει πιλοτικά για ένα χρόνο το Νέο Λύκειο στα Πειραματικά και να αξιολογηθεί σωστά το όλο εγχείρημα;; Βάσω Ταμπακοπούλου ΠΕ02